Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

Paid Advertisement :

29 November 2012

S.H. Al Attas Dibawa Ke Dang Wangi

Bhai... kalu lu ader kenal mana-mana peguam mender... sila mintak diorang datang ke Dang Wangi... IPD Dang Wangi... sebab Pak Habib Syed Hussein Al Attas la nih sedang dibawa ke Dang Wangi... maybe dier akan ditahan...

Gua takder nombor kontek Fadiah Nadhwa... kalu ader sesapa yang tau.... sila tolong... Urgent nih... Tolong aaaa.... Tolong passkan maklumat kepada Zelmey PA Pak Habib di talian 019 3682323 ...

Kita Semua UncleSeekers....

UPDATE: Maklumat perkara ini telah disampaikan kepada Fadiah Nadwa Fikri baru sebentar tadi.. InsyaAllah rakan dier Fiq akan mendapatkan maklumat lanjut dari PDRM... Tunggu maklumat lain yang akan menyusul....

Update 5:50PM.Confirm Pak Habib bakal dibebaskan dengan'jaminan polis'beserta seorang penjamin.Amrayy dalam perjalanan menjamin Pak Habib (Azmi APA)

UPDATE: Pak Habib dibebaskan jam 6:10PM tadi.Harap maklum
Aku Peduli Apa @ APA
at 6:30 PM

6 comments:

  1. dah agak dah! gua dok tunggu jugak bila masa Pak Habib nak kena tahan. Kes buku setan,syaitan, sultan kan?

    Solidariti untuk Pak Habib!
    We are all Uncleseekers

    ReplyDelete
  2. Bhai Ahmad Seekers...

    Tue la pasai... so skrang nih kena bantu dapatkan peguam... Solidariti bloggr, facebooker dan twitter diperlukan..

    ReplyDelete
  3. Assalam Bhai.
    Setakat jam 5ptg Pak Habib masih berada di Bilik Gerakan Polis PWTC dan blm di bawa ke IPD Dang Wangi.Ada kemungkinan dibebaskan dan diberi peringatan sahaja setelah keterangan nya diambil.

    ReplyDelete
  4. Bhai Azmi APA...

    Thanks untuk maklumat tue ... Harap dapat membantu...

    ReplyDelete
  5. Update 5:50PM.
    Confirm Pak Habib bakal dibebaskan dengan'jaminan polis'beserta seorang penjamin.Amrayy dalam perjalanan menjamin Pak Habib.

    Harap maklum

    ReplyDelete
  6. Pak Habib dibebaskan jam 6:10PM tadi.Harap maklum

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja