Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

Paid Advertisement :

15 April 2013

Kalau BN Tak Pandai Pilih Calon

Bhai.... 56 tahun dah BN memerintah Malaysia... Dan selama itulah diorang banyak buat kerja celaka... kerja lahanat... kerja menguntungkan periuk nasik diorang jer.... kerja menjahanamkan negara nih.... Semua gara-gara pilihan calon yang BN buat selama nih....

Kalu BN tak pandai pilih calon pIlihanraya selama nih.... Takkan la PAS pon nak mengikut feel dan perangai yang samer... Takkan tak boleh amik iktibar... Takkan la selama nih masih lagi bangang... Cukup la UMNO/BN bangang dah 56 tahun... Takkan la PAS/PR pon boleh bangang samer.... Hahaha

Lawak siot kalu selama nih PAS/PR jugak bangang dalam memilih calon... Calon yang bermasalah pon jugak dipilih... Calon yang tabrani nak istiharkan harta pon jugak dipilih... Calon yang terkenal gedebe tak tentu arah pon jugak dipilih... Calon yang terpalit dengan pelbagai skandal pon dipilih gak.... Pelik aaa...

Nak kata calon tue glamer dikalangan pengundi idak la pulak... Maybe pasai calon tue glamer dikalangan pemimpin kot... Yer la... Diorang nih gua perasan sejak dua tahun nih dok himpit dna bodek para pimpinan utama parti... Siap ader yang kelam kabut tolong bukak pintu kereta la... kelam kelibut tolong bawakkan beg berbagai.... Hahaha

Semuanyer ader makna tue... Hahaha...

Yang lagi lawak tue... Puak-puak nih ramai yang terkenal lebih UMNO dari orang UMNO.... Hahaha.... Jenis longkang yang biler depan ahli parti cakap lain... biler depan pimpinan parti cakap lain.... biler depan muktamar cakap lain... dan biler depan Pakatan Rakyat cakap lain... Hahaha... Ini bukan ker boleh dikira munafiq gak.... Hahaha

Tambah plak jenis-jenis yang "terlibat dalam salah laku moral"... Tapi masih dicover oleh pimpinan.... Hahaha... Gua tak tuduh mana-mana orang aaaa... sendiri makan cili dier la rasa pedasnyer.... Gua bagi chan diorang tobat... tapi mau ka diorang nih tobat.... hahaha... diorang katanyer maksum la bhai... ahli parti Islam... mestilah sentiasa berpegang kepada Al Quran dan Hadith...

Hahaha.... aper nak jadi la.... Kalu la rakyat tau citer sebenarnya... dan rakyat boleh tengok laporan agensi gua... mau terbakor punya lar..... Hahahaha....

Sendiri mau ingat la bhai... Sendiri tau diri tue ader masalah ker atau tidak... Sendiri tau ader buat dosa ker atau tidak... Tak payah la tipu diri sendiri.... Hahaha... Jangan jadi bingai...

Puak-puak UMNO/BN gua takmo nak story... Lu orang sendiri pon tau dan boleh agak..... Hahaha

YAHUU.... Gua Undi Parti Komunis Malaya atau Parti Buruh.....

7 comments:

  1. tetiba je gua terpetik Bukit Katil, Batu Pahat, Pekan, Arau, Bukit Gantang...

    COBOL

    ReplyDelete
  2. ... Semenyih, Sungai Siput, Kota Damansara...

    COBOL

    ReplyDelete
  3. terbaik le bro..... same le kite undi parti komunis malaya...

    ReplyDelete
  4. Parti Komunis ada pencalonan tak?

    ReplyDelete
  5. Bhai... meminjan line Paparon (Ronasina)... kawasan mampu menang (winnable seat) atau calon mampu menang (winnable candidate)

    so, janganlah kepimpinan parti mengambil kesempatan atas kawasan mampu menang dengan meletakkan calon yang ntah apa-apa... lebih-lebih lagi pada pembodek-pembodek...

    COBOL

    ReplyDelete
  6. semenyih, sg. siput dan kota damansara punya calon paling berwibawa dan ada integriti.

    pernah dengar cerita sg. siput tak amik $ upah ceramah dan derma pulak $ tu, kemudian bg resit rasmi parti sebagai bukti derma? ini terbaik.

    kalau semua calon macam ni, senang kita nak pilih.

    PSM rules.

    ReplyDelete
  7. Sy dah htr emel tp failure notis pula yg return. Dah resend tadi

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja