Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

Paid Advertisement :

04 May 2013

Proses Menakutkan Rakyat Bermula

Bhai.... Media Cetak dan Elektronik memang macam celaka la nih.... semuanya dalam mode proses menakutkan rakyat ... bermula dalam tempoh kurang 24 jam nih... pencacai-pencacai BN yang menguasai media cetak dan elektronik sudah mula memaparkan berita-berita dan informasi yang bertujuan menakutkan rakyat... kononnya PR akan membuat huru hara selepas keputusan PRU13...

Media Prima misalnya... gua lihat tak habis-habis menggunakan segenap media yang dikuasai oleh mereka menghasut isu perkauman... isu keganasan... dan macam-macam kerenah....

Yang lagi lawak tue.. SPR macam membiarkan sahaja tingkah laku Media Prima nih.... langsung tidak kena tindakan... PDRM lagi la.... serupa macam SPR... buat derk jer.... tapi SPR dan PDRM dok tumpukan perhatian diorang kepada Pakatan Rakyat... macam-macam silap mata dan arahan "pelik" dibuat khas untuk mensabotaj Pakatan Rakyat...

Isu "Arab Spring" pon dimainkan di media... sedangkan di Malaysia... maner ader wei... kat Malaysia kiter ader "Durian Spring" lar.... hahaha...

So... ini gua nak ingatkan kepada pencacai BN yang menguasai SPR dan PDRM ... jangan lu orang ingat lu orang boleh buat kerja haram mencacai tahap bangang nih.... dan terlepas daripada perhatian rakyat...

Tambah lagi siapa yang buat kerja khianat main-main dengan alat letupan nih... Hehehe.... gua berani jamin yang takkan ader seorang pon anggota PR yang akan buat kerja pasang IED dan bahan letupan nih... dan gua malas la nak tengok kertas siasatan "agensi" berkaitan dengan siapa yang memasang IED dan bahan letupan nih... kalu gua tengok karang... takut gua terpublish cerita dier kat sini.... hahaha

Macam la kitorang tak tau saper yang buat.... hahaha

Ini Kali Lah...

3 comments:

  1. bhai C++,

    lambat sangat lu bubuh banner 'Undilah Pakatan Rakyat'. Baru semalam nampak di posting-posting lu. Kenapa tak publish tepi blog sebulan dulu, takpun sebaik saja parlimen bubar? Atau apakah...

    Senang-senang lu jawable soalan ni takkan nak jadi cam Hadi atau Mustafa yang tiba-tiba jadi bisu...

    ReplyDelete
  2. Bhai Anonymous...

    Hahaha.... gua ingat takder yang perasan.... hahaha... sori la... gua suka berkempen last minit... dan gua tak suka berkempen lama-lama... sebab lama-lama orang naik boring...

    Kalu lu nak tau.... pengundi atas pagar biasanya akan membuat keputusan mereka dalam 24 jam yang terakhir....

    Tapi pengundi tegar memang dah 5 tahun dulu buat keputusan nak undi parti yang mana satu... hahaha...

    Untuk menjawap soalan lu kenapa gua tak buat sebaik parlimen dibubarkan... hahaha... ader... cuma lu mungkin tak perasan... sebab gua menggunakan teknik "mempengaruhi minda dibawah sedar" dalam blog gua nih...

    Err... amacam ngan jawapan gua... boleh ker menjawap persoalan lu nih?? Hahahaha...

    Ini Kali Lah...
    UBAH....

    ReplyDelete
  3. Kes keganasan kat Perak dah tersebar di youtube. Tunggu dan lihat apa tindakan PDRM

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja