Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 January 2018

Kepala Bapak Kau

Bhai/DeeDee semua...

Gua nak cakap satu jer kepada Mahdzir Khalid..... " KEPALA BAPAK KAU "

Nasihat sebagai seorang ayah la konon... Macam la kita tak tau nada ugutan tue macam mana.... khakthui...

Bangsat punya Menteri... Ader hati nak lead Kementerian Pelajaram....

KEPALA BAPAK KAU


3 comments:

  1. Dulu pru13 ada timb menteri kpm tu ugut2 cikgu. Ada cikgu yg kena tukar. Last2 kalah dlm pru. Canopy kat depan umah utk rai kemenangan duk gelap aje mlm tu. Yg kat dlm umah duk menangis ramai2 cam tak caya. So pru14 mari kita kasi menteri ni pulak bungkus dari jd menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...kasi taruk cili sama dia, baru dia reti kut. Ingat don yani bapak kepala dia pon ya. Pii raa.......

      Delete
  2. Ada tanda nak kena tulah dengan cikgu Mahzir Khalid. Ugut cikgu tak selamat kerusi nanti.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja