Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 January 2018

Sebelas Bulan

Bhai/DeeDee semua...

Diorang amik masa sebelas bulan dari tarikh diketahui tanah milik Felda di Jalan Semarak tu dah di lego kepada orang lain.... 11 Bulan bhai.... Orang kata... kalu mengandung tu... dah siap bersalin dah tue...

La ni diorang kata semua sudah selesai.... Aper yang selesai kiter tatau lar...

Cuma yang pastinya... segala musibat, lahanat dan buragas yang terlibat.... langsung senyap tak akan diketahui.... senyap sorok dek Antu Kopek kot?? Hahaha

Persoalannya.....

Macam mana tanah sebegitu besar dan bernilai tinggi boleh di lego tanpa sekor mangkuk Lembaga Pengarah Felda dan Pejabat Perdana Menteri sedar..... Huhuhu.... Hebat aaa musibat, lahanat dan buragas nie buat kerja....

Adoilah......  Ker ini semua kerja Jho Low??? Hahahaha

2 comments:

  1. Itu adalah usaha untuk menutup kerja jenayah. Kalau Rafizi yang terlebih dahulu bongkar cerita, begitulah juga cara dorang akan buat. Tapi kalau semua pakat senyap, gerenti hanguslah pusaka felda tu. Persoalannya sekarang, siapakah malaun yang buat kerja nak menggelapkan harta felda tersebut? Aku agak ini mesti kerja sikatek dan somi badak!

    ReplyDelete
  2. Kalau tak ada tindakan terhadap Isa Samad, nanti kita kenakan tindakan terhadap Sharil Samad sebab lindung jenayah. Tak kena Samad tu kita kenakan Samad ni.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja