Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 April 2018

Khaled Nordin Buat Lawak Bangang

Bhai/DeeDee semua ...

Khaled Nordin sudah cuak.... Sebab tu dier buat berita palsu ... Hahaha... Dier buat berita palsu berkenaan dengan kecinaan DAP .... Kononnya DAP adalah penjajah.... Hahahaha.... Kalu betul DAP penjajah.... Kasik batalkan la DAP punya parti .... Ader brani ka???

Mulut berkokok tapi ekor gelumang taik ..... Huhuhu...

Walhal satu Malaysia dah tau yang banyak tanah di Johor dah dilelong digadai dan dipajakkan kepada China Merah ... Cina Komunis Tanah Besar .... Peluang pekerjaan apernyer banyak??? Peluang kerja kat Forest City majoriti dair Cina Tanah Besar ..... Hahaha.... Sembang la wei....

Tapi takpa.... Ini Negara Bangsa Johor .... Biar lantak la tergadai pon...  Bukan kita yang jual.... Tapi Bangsa Johor gak yang jual..... Hahaha.... Abis bagus pon nanti kami yang bukan Bangsa Johor ni akan kata .... "Padan Muka" jer.... Hahaha .... Bak kata oghang Nogori .... Bodo bertingkek-tingkek ... Hahaha





P/S : terima kasih atas doa (kami tak pergi mana pon)

5 comments:

  1. Haha...lawak la lu bro....siap tayang tiket....nak dalih apa lg.....kedekut la tu ...x nak belikn fridge magnet kita

    ReplyDelete
  2. yang mendengar tu kalau percaya .....kira-kira mereka tak bersekolah le ....bodo...!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. alaaaaa..bukannya banyak pun juai/gadai tanah kat negara China. Sikit ja...kat hujung2 ja. Alaaaaa...lagi pun tu tanah ja. Bukannya apa. Buat2 tak nampak je lah. Kan senang.

    ReplyDelete
  4. kesian sungguh pd MB ni...
    sebab nak jaga hati sultan (dah kwn dr skolah) & jaga hati MO1, entah apa2 yg disebutnya..

    semua risau jawatan & pangkat goyang... lain2 hal apa kesah pd dia kan?

    ReplyDelete
  5. BN kekal Johor tapi tanah rizab Melayu hilang lagi. Nafsu besor bangsa Johor ni. Cash Is Kong. Perabis harta sampai tinggal taik hidung.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja