Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 July 2018

LTTE

Bhai/DeeDee semua...

Puluhan malah ratusan pemimpin, pejuang dan penyokong LTTE (Pejuangan Harimau Tamil Eelam) telah lama menyusup masuk ke Malaysia sejak tahun 70'an lagi...

Unit Risik ATM, Cawangan Khas PDRM dan beberapa agensi lain memang sedar akan susupan ini dan sentiasa memantau segala aktiviti mereka ini... Malah segala elemen pemantauan telah, sedang dan sentiasa dibuat untuk memastikan pengaruh LTTE tidak mengganggu gugat keselamatan negara.

Urusan LTTE dengan Kerajaan Sri Lanka dan India selagi mana tidak menggugat soal keselamatan Malaysia adalah urusan mereka semata-mata...

Sejak dulu LTTE di Malaysia ini ditaja jamin oleh beberapa pimpinan teratas MIC malah tidak dinafikan kelibat pimpinan atasan PPP juga dapat dikesan.

Cuma akhir-akhir ini iaitu lebih kurang 15 tahun kita boleh lihat bagaimana LTTE berjaya mempengaruhi minda beberapa pimpinan DAP...

Pada dasarnya... semua agensi berkaitan boleh sahaja menahan dan menyoalsiasat pihak-pihak yang cenderung kepada LTTE, namun janganlah ingat "kami" sekadar buta mata atau pekak telinga berkenaan isu ini...

Pada "kami" ... LTTE itu sama sahaja dengan ISIS dan DAESH.... yang perlu di SOSMA kan sahaja.... untuk memastikan keamanan dan keselamatan Malaysia dan warganya...

So...

Berpada-padalah .... takut nanti ada yang "hilang tak kembali"....

Sekian..

2 comments:

  1. Dan diletakkanlah kitab, lalu kamu akan melihat orang-orang yang bersalah ketakutan terhadap apa yang (tertulis) di dalamnya, dan mereka berkata: Aduhai celaka kami, kitab apakah ini yang tidak meninggalkan yang kecil dan tidak (pula) yang besar, melainkan ia mencatat semuanya; dan mereka dapati apa yang telah mereka kerjakan ada (tertulis). Dan Tuhanmu tidak menganiaya seorang jua pun".

    ambek tindakan berdasarkan bukti
    ada manusia dikatakan hebat dari Allah
    Allah buat pengadilan pun ngan bukti
    heret pi mahkamah
    nak buat dzolim senang kat dunya ni
    tapi takutlah balasan di hari tersingkapnya segala kesalahan
    manusia pada hari lu lu gua gua
    jnagan lupa

    ReplyDelete
  2. yang menyusup masuk seperti PATI jadi adakah apa2 tindakan mereka atau di biar bermaharajalela dan buat kerosakan sesuka hati atau ada campur tangan politik.

    sepatutnya awal2 lagi tindakan di ambil sekiranya mereka pati tangkap dan usir.kita tak tahu apa niat mereka sekiranya yg benar2 tertindas boleh minta suaka politik.
    sekarang dah nampak besar kapla dia org ni.

    bhai sahab tolong banyakkan feed back seperti ini.
    khuda hafiz.

    abu amin.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja