Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 August 2018

Ops Jejak

Bhai/DeeDee semua...

Sori aaa... sibuk... tugasan terbaru... Ops Jejak.... operasi menjejaki peranti radioaktif Iridium 192 yang hilang...

Risiko pendedahan radioaktif agak tinggi jika sistem perlindungannya dibuka..

Harap ianya tidak digunakan untuk tujuan salah oleh pihak ekstrimis.

Sekian.

7 comments:

  1. mana boleh hilang gitu aje....

    ReplyDelete
  2. urusan berkaitan kawalan lemah dalam bnayk bidang
    itu hari dadah kastam kena rompak
    itu hrai dadah kat pej polis johor kena curi
    itu hari tetap macam tuuuu

    kat tm ni jenih tak peduli sangat
    bila dah jadi baru lorat semacam
    amanah tak pernah digenggam

    waklau rakyat dah pileh kerajaang baru perangai lama ada lagi
    ada ketua ketua jabtan yang patut ditamatkan
    dibiarkan

    ralit ngan jawatan baru rasa seronok pulak
    maka janji mula dilupai
    ada yang kata tak tunai janji ok
    ai ni dah berat tak kan sampai mati nak tamabh sifat munapik
    maknusia pakmnusia sama saja
    kalau bukan hidup betoi kerana Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spelling pun berterabor ada hati nak kritik orang lain ke? Choi betul. Betulkan diri sendiri dulu.

      Delete
    2. 6.16... dh la siamang gagap..ada hati nk munafikkn org. jgn sibuk la bab negara kau gagap

      pi kelas vokal dulu betulkn sebutan..bukan munapik.. munafik la siamang

      Delete
  3. Mamat dua orang tu tau ke mana peranti tu pergi. Cuba rendam telinga mereka dalam ais.

    ReplyDelete
  4. dengar cerita
    ini bukan pertama kali
    ini tanda tak ambek pengajaran
    aturan dalam pergerakan bendatu
    tak diketatkan
    ada lobang ada peluang

    ReplyDelete
  5. Jadi ape dah berlaku sebenarnya? dah tahu ke mane dia hilang or sapa yang rembat?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja