Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 March 2019

Sisa Toksik Di Johor Milik Siapa?

Bhai/DeeDee semua...

Bahang cuaca panas la ni memang terik... sana sini ader hutan terbakar la.. semak terbakar la.. hati terbakar la.... ehhh... silap.... hahaha

Tapi itu semua belum cukup bahaya.... jadi kena la tambah bahaya lagi dengan buang sisa toksik masuk dalam sungai di Johor tue... Adoilah.. sampai ramai budak jadi mangsa... Orang tua pon ramai gak kena...

Apa nak jadi la ngan pengurusan sisa industri di Malaysia.... tak cukup lagi ka ramai orang bodoh yang merosakkan alam sekitar.... Nih sapa punya kerja nie.... sisa toksik di Johor ni milik sapa?? Singapore ka?? Atau memang milik syarikat Malaysia...

Takkan la nak tunggu ader yang jadi Zombie Kampung Pisang kot baru nak amik peduli... baru nak ader akai.... Wei.. Zomba bahaya ooo... makan OTAK.... OTAK.... OTAK.... Karang tak pasai-pasai plak terpaksa la SKOP Production buat filem Keretapi To Bosan .... citer pasai Zombie Zomba ...... huhuhu....

Hehehe... info yang gua dapat lagi best aaa.... pemilik saham dalam syarikat yang punya sisa toksik tu aderlah.... jeng... jeng ... jeng..... AQUAMAN ...... hahaha.... geng dewa-dewa gak..... hahahaha

Kita tengok sinopsis lepas ni aaa.... lepas ni maybe akan ader MUTANT macam TMNT atau Prof X .... hahaha

5 comments:

  1. buktikan

    Wahai orang-orang yang beriman, jadilah kamu orang yang benar-benar penegak keadilan, menjadi saksi karena Allah biar pun terhadap dirimu sendiri atau ibu bapa dan kaum kerabatmu. Jika ia kaya atau pun miskin, maka Allah lebih tahu kemaslahatannya. Maka janganlah kamu mengikuti hawa nafsu karena ingin menyimpang dari kebenaran. Dan jika kamu memutar balikkan (kata-kata) atau enggan menjadi saksi, maka sesungguhnya Allah adalah Maha Mengetahui segala apa yang kamu kerjakan.

    kalau betoi beriman
    ulamak ulamak tolong baca ayat perintah ni kat orang besar besar n tinggi tinggi
    jnagan takut jnagan sorok ayat ayat Allah
    nanti ke neraka jawapnya

    tangkap siasat ada bukti dakwa kalau salah hukum

    ulamak mesti tegas pertahankan ayat ayat Allah walau ngan pemerintah
    jangan jadi pengkhianat amanat Allah

    ReplyDelete
  2. Tuan Tanah...kalau yang maduk saham tu satu hal. Dorang kuar pitih aje. Tak tau pun sisa buang mana. Yang pasti pihak pengurusan akan kena senduk nanti... atau pihak swasta yg buang kimia buangan tu... DYMM Sultan dan murka sangat dah....

    ReplyDelete
  3. Kerabat Dewa Takzim dan Dewa Makmur sama perangai. Satu sisa toksik satu lagi sisa boksik.

    ReplyDelete
  4. salam bhai...

    macam dapat hagak jek sape yg dimaksudkan dengan JENG JENG JENGGGGG tuuu..
    balasan setimpal lah untuk mereka2 yang melakukan kerosakkan dan penganiayaan pada anak2 sekolah tu...juga pada insan yg lainnya yg mengalami kesakitan akibat sisa toksik ni..sedih sgt..moga mereka yg dalam kesakitan kembali pulih sepenuhnya. Makbulkanlah Ya Allah.

    -Qes-

    ReplyDelete
  5. Celaka Normala Sudirman ahli PAS sedap sebar berita mangsa sudah mati dua orang. Sudah gila dan menopause awal ke mangkuk hayun sekor ni?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja