Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 May 2019

Najib Razak vs Lim Kit Siang

Bhai/DeeDee semua...

Hahahaha.... tetiba jer ader citer nak aturkan debat antara Najib Razak dengan Lim Kit Siang.... Hahaha... giler apa nih bhai.... nak debat bab kleptokrasi ka? nak debat pasai rasuah ka? nak debat pasai 1MDB ka? nak debat pasai SRC International ka??

Atau sekadar nak debat tajuk #maluapabossku ???

Giler aaa....

Najib Razak biler kena temuramah ngan Al Jazeera itu hari pon dah bersedia nak lari.... lagi mau aturkan debat.... Hahahaha.... masa program debat "Nothing To Hide" pon Najib Razak lari.... lagi ader ingat Najib Razak ader brani nak berdebat ka???

Hahahaha......

Jangan la nak jatuhkan air muka Lim Kit Siang.... berdebat dengan si bacul bossku ni... tak payah la.... nanti bukan jadi debat... jadi Maharaja Lawak Mega jer jadinya biler ader yang lari terkucil terkincit.....

Hahahaha.....

Tolonglah selamatkan rakyat Malaysia dari lelucon ni..... huhuhu

12 comments:

  1. Masa debat cakap pasal Altantuya, lelong harta Riza Aziz, Rosmah Mansor, DOJ US, Equanimity dan Jho Low. Belum masuk kes 1MDB, SRC, ubah Laporan Parlimen 1MDB dan kes mahkamah. Panas berapi telinga Najib Razak macam Marie Anne Jolley buat masa temuramah Al Jazeera.

    ReplyDelete
  2. Cukup lengkap pembangkang buat lawak bulan Ramadan. Parti Pas siap buat diskaun 90% upah bakar kereta mufti. Parti Umno siap tawar Najib berdebat isu apa sahaja. Lim Kit Siang pulak yang layan. Adoiyai tak larat nak gelak dah weiiiiiiiiiiiiii...

    ReplyDelete
  3. Cukup biar mahkamah tentukan.

    ReplyDelete
  4. Ramalan aku? Najib tak akan datang dan debat batal atas sebab Najib tuduh tajuk debat tu bias dan tak adil.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  5. kalau ya pung matjib ada buat salah
    dia yang tanggung akibatnya
    tukar kerajaan nak betoikan salah silap
    dakwa ynag bersalah
    bukan nak londeh semau ikut kehendak puak kapir tu

    ituu jugak mau ingat
    apa guna menang banyak hati yang tak senang
    ingat dulu sapa yang menang beberapa kerusi di kl tika itu
    (kl maseh dalam selangor)
    jadi besar kapla puak tu nak halau melayu balik kampung
    maki polis

    seburuk burok orang beriman tak sama ngan sebaik baik orang kpir

    kongsi sikit

    KUALA LUMPUR, May 21 — Five police officers including an inspector has been arrested for robbing a money changer of RM200,000, while an assistant superintendent (ASP) from Bukit Aman, believed to be the mastermind is still at large.

    apa hai mamat mamat ni
    tak cukup ngan dah banyak penyangak tambah lagi

    kalau betoi terbukti salah
    tak perlu kesian humban dalam pinjara

    dibulan romadhon iblis disekat tapi napsu maseh buas



    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang.kalau tak tukar kera jaan smpi mampus melayu dibodohkan dgn penyamun. Kepala bapak ko ke ajar. beriman apakebenda kalau kaki sebat duit perasuah penggubah duit haram. Bertimbunnemas beg dlm rumah. Bengap

      Delete
  6. Jika acara debat itu jadi kenyataan, elok ditambat kaki kedua-duanya pada kerusi masing-masing untuk mengelakkan peserta debat melarikan diri. Pakaikan juga pampers pada mereka, tidak timbul langsung masalah nak ke tandas😂😂😂

    ReplyDelete
  7. Usah dilayan Najib ni...buang masa aje..! Banyak lagi kerja berfaedah yg boleh dibuat ...!

    ReplyDelete
  8. 5 orang Melayu Islam tukang membakor kereta mufti ditahan reman PDRM. Islam semakin terancam.

    ReplyDelete
  9. Pencuri duit tabung haji felda kwap pemimpin melayu umno. Bangsa melayu terancam

    ReplyDelete
  10. Peluang najib nak ganggu perjalanan mahkamah. Mana tahu ada chan boleh lepas(teknikal). Geliga otak penasihat bossku

    ReplyDelete
  11. lelucon sungguh si kit siang, lari sampai lencon, hahahaha, hihihihi, huhuhuhh.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja