Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 June 2019

Makin Gila

Bhai/DeeDee semua....

Giler aaa... semenjak dua menjak nih... gua perhatikan... cybertrooper UMNO dok gila bekap PAS sampai siap ader yang hadir di Muktamar PAS sebagai Sukarelawan... Hahaha... dalam SOSMED... sama naik PAS dan UMNO dalam ketaksuban melampau.... hahaha

Elok la jugak UMNO berkawan ngan PAS... mana tau dah boleh tak kafir lagi UMNO tue... yer la dah disucikan oleh PAS.... walhal ntah bila UMNO masuk Islam balik... dan belajar mengaji kitab ngan PAS.... Hahahaha

Lawak betul lar....

Takpa.... tunggu 2021 ... tak lam lagi ja.... hahaha

Aper pon..... selamat bernikah..... hahaha

7 comments:

  1. artikel bosan dan low class

    ReplyDelete
  2. hari hari ada orang gila
    gila jawatan rasuah pompuan lubangtaik dll
    jarang jumpa binatang gila
    ynag bnayak gila adalah mansuia

    Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka. Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertakwa.
    Maka tidakkah kamu memahaminya?

    ReplyDelete
  3. Biar dulu beb. Tak lama lagi habis honeymoon perang besar ler. Sekarang manja-ghau-ghau mengalahkan Kiki. Nak tengok jugak Kerusi DAP yang PAS atau UMNO nak berlawan.

    ReplyDelete
  4. Sekarang ni UMNO dan PAS sedang berebut undi melayu2 dungu dan rasis. Dua2 parti ni tengah bersungguh2 berlakon untuk tunjuk kat melayu jahil, kononnya merekalah parti melayu dan islam yang paling tulin, ori dan suci lagi maksum. Padahal kedua2 parti ni kesemua pekong dan tokak dah terbuka dan terdedah, yang amat jijik lagi memualkan orang melayu apatahlagi orang islam. Pemimpin kedua2 parti ni tengah bersungguh2 berlakon kononnya persetubuhan haram mereka ni dapat persetujuan dan keredhaan ahli2 mereka sedangkan keadaan dibawah, ahli2 mereka semuanya sedang berkecamuk antara marah, geli dan jijik. Hanya walaun2 dan macai2 yang taat secara totok dan buta tuli je yang sokong perselingkuhan mereka ni, itu pun sebabnya walaun2 dan macai2 semuannya percaya pemimpin2 mereka tu suci lagi maksum malah di ibaratkan sebagai mujahid islam walhal kesemua mereka tu jahil lagi dungu tentang islam, sejarah dan politik Malaysia.

    Biar je lah dua2 parti ni dok sibuk melaung2 untuk bersetubuh, benda ni akan memakan diri mereka sendiri kerana sejarah dan agama akan memaksa kedua2 parti usang ni pupus lagi mati tertimbus. Sekarang ni pun PAS sedang berada dalam keadaan kelam kabut untuk mengikat leher2 ahli2 mereka yang mula berjinak2 untuk meninggalkan parti mereka yang selama ni dok sibuk mengkafirkan UMNO. PAS bergabung dengan UMNO, it's a suicide pact! Next PRU, kedua2nya akan dok bertelagah sebagaimana PAS dok memecahbelahkan PR dan PH waktu PRU 13 dan PRU14. Pak2 lebai ni semua akal ciput dan singkat, mereka akan mengutamakan tembolok mereka dulu manakala hal melayu dan Islam semuanya akan diletakkan dibawah bontot mereka. Sejarah dah membuktikan ramalan ni kerana PAS dah buat benda ni berkali2 dah!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  5. SetPol Anwar minta Azmin letak jawatan segera...!!

    KALAU TAKUT MENGUNYIT
    JANGAN CUBA MENGENYIT2
    KALAU TAKUT DILAMBUNG BIJAN
    JANGAN BUAT RUMAH TEPI JAMBAN


    KIKIKI...


    VIDEO ASSMIN DAH TULAR MENGUNYIT
    BULAN DEPAN WAYANG AL JUBORI PULA
    PERANG KUNYIT CIVIL WAR DAH MERELIT
    TEPUK SEMUA TAMBAH POP CORN SEGERA

    MEMANG GEN Y BODOH MCM LEMBU
    FITNAH ATOK BERSATU JADI PELURU
    ASYIK BACA & KAJI WSSUP SLLU
    AKHIR MENYESAL MALANG TAK BERBAU


    KIKIKIKIIKI... MUAHAHAHHH MUAHAHIEEUU

    HUKUM HARAM SOKONG MANA MANA KEM KUNYIT TAU ...
    HUKUM HARUS TONTON PANJI KUNYIT MANA MELINGKUP DULU...


    miajalipahJR

    ReplyDelete
  6. SPRM sudah mula cari duit 1MDB dalam dan luar negara. Makin meroyanlah penyamun-penyamun yang ada.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja