Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 October 2019

Anthony Loke Kena Main

Bhai/DeeDee semua...

Satu perkara yang gua perhatikan aderlah mengenai tindak tanduk pihak tertentu dalam beberapa agensi Kerajaan Pusat yang seakan sedang mensabotaj YB Anthony Loke iaitu Menteri Pengangkutan...

Lu bayangkan la.... arahan dari YB Menteri suruh pihak berwajib menangani isu e-hailing (ehailing) termasuk Grab, Mycar, Dacsee, Mula, EEVOM, Trenze, Frenzt, MyGO dan lain-lain lagi nampaknya seperti masuk telingan kanan keluar telinga kiri...

Pendirian keras beserta dengan amaran akan tindakan yang keras juga telah dikeluarkan oleh KP Jabatan Pengangkutan Jalan dan Agensi Pengangkutan Awan Darat.... Siap buat warning besar-besar lagi dalam sidang media mereka...

Kita tau la siapa diorang nih semua... apa kecenderungan politik diorang nih.... tapi agak-agak la.... tindakan sabotaj nih nampak sangat ketara.... sabar-sabar la kalu nak BN naik balik memerintah.... YB Menteri patut boleh nampak benda nih.... jangan buat pekak dan buta jer...

Huhuhu...

Kawan Anthony Loke nih..... si Gobind Singh Deo dah lama buat pekak badak jer.... penat aaaa

Hadan Huker la kalu sepenggal.... hahahaha

3 comments:

  1. Eh memang bakal sepenggal

    Kau ja yang perasan bai

    ReplyDelete
  2. Mmg puak2 pengikut setia umnobn ni jadi duri dlm daging yg kerjanya asyik sabotaj kerajaan yg ada skrg, kalau diambil tindakan kpd mereka pulak. Puak2 niakan guna saluran politik pula utk menghasut kononya menteri2 dap ni singkir mereka dan tindas penjawat awam melayu pula. Kes serupa juga dgn pengawai2 yg buat sabotaj di negeri selatan, mereka berlindung disebalik dewa2 dlm kerja2 sabotaj mereka utk memburukkan imej kerajaan PH kpd rakyat. Puak2 nilah sebenarnya kaki rasuah dan salahguna kuasa zaman umnobn dulu.

    abuamir

    ReplyDelete
  3. pastikan ynag duk dibicarakan tu ada bukti soheh
    boleh disabitkan n sumbat dalam pinjara dulu

    bersatu ambek balik tunggak kuasa
    atau terus berpecah untuk bersama puak tu
    pegang kuasa
    memnag amano ada jahatnay tapi masatu tungak kuasa
    teguh dipegnag bumiputra
    lani tunggak kuasa kena kongsi bnayak

    kalau 60% rkayat negara ni orang lain adakah depa akan berpecah macam bumiputra berpecahah???

    sapa yang boddoooooooo

    Allah suruh bersatu tak mau ingkar bnayak ingkar

    Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai, dan ingatlah akan nikmat Allah kepadamu ketika kamu dahulu (masa Jahiliah) bermusuh musuhan, maka Allah mempersatukan hatimu, lalu menjadilah kamu karena nikmat Allah orang-orang yang bersaudara

    ada dosa ke idak bila ingkar perintah Allah???

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja