Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 October 2019

Plan Mahathir Mohamed Semakin Mengena

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang ader tengok dan baca tak apa komentar Ronnie Liu berkenaan Mahathir Mohamed..... Kalo belum sila cepat-cepat cari...

Hahaha...

Kan gua dah kata awal dulu.... Skrang nih DAP sudah masuk perangkap Mahathir Mohamed.... Hahaha... Ini lah dier antara paku penamat untuk politik DAP.... Sebelum nih Ramasamy... sebelum tue ader dua tiga orang lagi.... Baru-baru nih Superman DAP pulak buat perangai...

Hahaha....

Inilah cara nak tunjukkan pelaq DAP yang sebenar.... Mahathir Mohamed cukup tahu camana nak kenakan DAP... sebab tue la dier perlukan PH menang Persekutuan.... lepas dah menang ... Mahathir Mohamed tau DAP akan jadi perasan bagoosh... perasan hebat... perasan ader power.... dan itulah yang akan menjahanamkan DAP....

Macam semut dan gula lar.... lagi ditabur gula... lagi naik syeikh la semua.... seronok... last-last mampus.... Hahaha....

Sama sebijik ngan DAP nih.... lepas nih kalu kalah pada PRU15... jangan harap la orang nak undi DAP.... DAP akan hilang sebahagian besar undi orang Melayu.... kalaulah tak semua.... hanya kerana perangai tak sedar diri beberapa pimpinan DAP..... hahaha....

Dan biler dah kalah tue.... jangan mimpi la nak menang balik..... sampai bila-bila...

Kalu orang Melayu nak rampas Pulau Pinang dari kuasa Cina.... inilah masa terbaek.... hahaha... tak perlu pon bergabung atas nama UMNO ka apa ka.... hahaha ... tak payah.... tapi jangan beri walau satu undi Melayu pon keatas orang bukan Melayu.... mampus terkojol la nanti.... Hahahaha

9 comments:

  1. syamel-lebih sempurna

    ReplyDelete
  2. kalau pelan mahathir terlalu hebat, pasal apa orang biasa-biasa pun boleh baca helah dia, ataupun orang biasa-biasa sekadar nak tunjuk hebat juga.

    ReplyDelete
  3. Kau takyah nak kata kunun dr M nak punahkan DAP dari dalam. Cakap ja dr M pun dah tersilap.
    Tujuan asal dia nak jatuhkan najib.
    Bala mendatang dia tak jangka !

    ReplyDelete
  4. MAHATHIR, ANWAR SEDANG BERGADUH – SEDIAKAN POP CORN TAMBAH DAN TEPUK BIAR PADU

    Mahathir sedang bergaduh dengan Anwar dalam PH. Penyatuan Ummah tidak perlu sokong mana2 di antara kedua mereka ini.

    Mereka pun bukan mahu tolong Melayu dan Islam, mereka hanya mahu sokongan Melayu dan Islam bila mereka susah.

    Bila mereka habis bergaduh dan senang, mereka mahu hancurkan parti Melayu dan Islam akidah dan iman pula. Pluralisma murtad, SYIAH kafir, COMANGO toksik, lgbt, gay jadi ajaran puak PH

    Mahathir lebih kecewa, 23 MP yang sebelum ini menyokong Tokoh Semburit yang kalis CCTV ini, kini cuma tinggal 4-6 MP sahaja.

    Menteri Besar Selangor yang merupakan anak didik Azmin sendiripun mula membuat corner lipat baring, menyokong Anwar yang mula menguasai parti.

    Begitu juga Brother Anwar Bin Ibrahim@ B.A.*.I Paling ketara adalah isu video semburit Azmin, sampai sekarang tiada apa tindakan, sedangkan pelakunya dah mengaku, malah video itu pun disahkan tulen. Undang-undang apa PH guna agaknya?

    MAKIN HEBAT KEPALA PENIPU NAK KUASA
    DIA TAHU TAHU MH317 HILANG DR RADAR
    PAS DAPAT 90 JOTA PUN ALJUB TAHU JUGA
    TANYA MANO JAM OMEGA MUKA BLUR SAJER...

    Puiiiii...kikikiki..!!

    Pengalaman Tunku Abdul Rahman, Tengku Razaleigh Hamzah, Musa Hitam, Tun Ghaffar, Anwar Ibrahim, Pak Lah dan Najib Razak, sudah lebih dari cukup untuk memahamkan kita. Mahathir boleh menggunakan seseorang itu demi kepentingan dirinya dan akhirnya orang yang sama bakal disingkir sebaik sahaja khidmatnya sudah tidak diperlukan lagi.

    Takkan masih tidak tahu lagi perangai Mahathir dan Anwar?

    MANA PERGI ADUN SAMSENG 'BELIAU' YB ATO AWAK YB
    PEMUDA BERSATU MELAKA DAH BAKAR BENDERA DAP
    WALAYEY INI KALI BETUL2 ATAU SAJA NAK GELI2
    APA2 PUN POPCORN TAMBAH TEPUK KASI PADU KALI INI

    Perdana Menteri Malaysia yang kini terlalu lemah dan serabut bagai mandi tak basah, tidur tidak lena. Jadual pembedahan tukar baterinya yang terpaksa ditangguh dari September ke November atau Disember. Kesihatan Tun Hasmah yang semakin meruncing, mimpi ngeri anak-anaknya bakal dipenjara sebaik sahaja Anwar menjadi Perdana Menteri, gelabah cemas & terdesak

    Mahathir yang dahulu bukan lagi Mahathir sekarang. Mahathir kini terlalu lemah dan tidak bermaya.

    Tidak ada tokoh lain mampu menyaingi kejahatan dan munafik Mahathir bab ini, beliau bisa membunuh semua rakan rapat yang pernah menolongnya, namun beliau juga mampu menebalkan muka berkerjasama dengan seteru politiknya, demi kuasa.

    Selepas Kongres Maruah Mahathir, bak kata Anwar, Mahathir bagai mempunyai semangat baru dengan oksigen yang beliau fikir bakal diperolehi daripada UMNO dan PAS. Realiti sebenarnya, Mahathir hanya cuba memujuk diri sendiri setelah kecewa dengan kegagalan cucu Dato Onn membawa 30 kerusi dari UMNO.

    Apa yang segar dalam ingatan rakyat Malaysia kini hanyalah pengalaman pahit 17 bulan yang sangat memeritkan Di bawah pemerintahan pemimpin Melayu yang bertuankan DAP.

    Pengalaman ditipu dengan 60 janji palsu, pemberian Najib yang dirampas satu persatu, penghinaan dan penafian hak Islam, Melayu, bahasa dan Raja-raja yang diinjak-injak semasa beliau mengepalai kerajaan hari ini.

    Kita mahu membentuk kerajaan dengan cara bermaruah iaitu dengan memenangi pilihan raya. Bukan dengan jalan belakang umpama peminta sedekah.

    Bagi memastikan anak-anaknya boleh meneruskan kehidupan mereka tanpa sebarang ancaman dan kebarangkalian menjadi mangsa balas dendam musuh politik Tun.

    Sebagai seorang yang berhati kering dan banyak menindas musuh politiknya, Mahathir perlu memastikan bahawa pengganti beliau tidak mempunyai sifat pendendam dan sedia memaafkan apa yang beliau pernah lakukan.

    Sifat ini juga, hanya boleh Mahathir perolehi daripada insan yang rancak beliau fitnah jijik dan hina serta di keji sebagai pencuri dan perompak 1MDB.

    Sebagai seorang Negarawan, Mahathir, sudah pasti mahu kematianya ditangisi rakyat terbanyak dan jasanya dikenang sepanjang zaman.

    Klu kekal perangai iblisnya maka bakal mengangkat beliau sebagai Perdana Menteri Pertama yang “KEMATIANNYA DISYUKURI RAKYAT”.

    #formulaturunhargabarang=BMFokey..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panjangnya membebel. Rupanya penyokong tegar juara kleptokrat sedunia. Wek!! Phuii!!

      Delete
  5. SSHhhhh...jangan bising2 tuan C++.."Yakinnya kamu, hebatnya kamu" huhuhu . . .

    ReplyDelete
  6. LINKIN PARK : KALAU TAKOT DI LAMBUNG TAIK JANGAN BERUMAH DI TEPI LOJI KUMBAHAN

    Hanya pemimpin yang membuktikan mereka adalah musuh tegar Islam sahaja yang akan diangkat sebagai pemimpin.

    Rata rata manusia dalam dunia ini cuba menonjolkan mereka adalah musuh islam, tidak ketinggalan juga terdapat ramainya melayu professional dan agamawan melayu yang dengan pantasnya menghentam Islam sebaik saja timbul isu yang melibatkan Islam.

    Mereka akan marah juga apabila melihat orang lain bercakap pasal kebaikan Islam. Hati mereka terasa ditusuk dengan besi tajam melihat orang lain mengamalkan Islam dan bercakap hal kebenaran agama Islam.

    Mereka ini seolah olah menyimpan dendam kesumat terhadap orang melayu Islam.
    Liberalisma Islam, COMANGO, LGBT, Syiah Pluralisma Agama dijadikan asas rujukan.

    KLU TAKUT DI LAMBUNG TAIK MANUSIA
    JANGAN BERUMAH DI TEPI JAMBAN
    ASALKAN ANAK CUCU KRONI KAYA RAYA
    AGAMA AKIDAH JADI BARANG MAINAN

    Dunia politik sebenarnya tak kurang hebatnya dengan dunia perfileman. Dunia politik dipenuhi ahli politik yang perbagai watak. Watak tersebut dilakonkan kembali mengikut kesesuaian jiwa ahli politik tersebut. Demi anak cucu kroni dan harta rompakan untuk diwarisi sampai kiamat.

    Kadangkala apabila ada ahli politik yang tidak mahu mengikut skrip yang disediakan oleh pengarah akan dibekukan. Sebagai pelakon mereka perlu tahu menjiwai watak.

    Kalau nak sokongan orang Islan mereka akan bawa watak sebagai seorang pejuang Islam dan perlu benar2 nampak sebagai seorang pejuang Islan.

    Kalau boleh menangis mereka menangis demi sokongan org Islam. Bila dah dapat sokongan mereka kembali menghina cerca dan membunuh bangsanya, agamanya, iman dan akidah semahunya.

    JUMPA MELAYU BROTHER KATA TAK MLYU ILANG DI DONIA
    JUMPA CINA INI MALAYSIA ANAK CINA PUNYA
    JADI SIVAJI THE BOSS KALAU JUMPA KAUM PARIA
    GORENG PLURALIST MURTAD SYIAH LGBT DI JAJA AKHIRNYA

    kahak puuuiiii..!!

    Apabila habis saja berlakon mereka akan kembali ke sifat asal mereka. Kalau takut dilambung taik jangan berumah di tepi kumbahan. Begitulah pepatah orang politik sekarang ini.

    Linkin Park

    https://youtu.be/6_RRIP8O5Jg

    One Step Closer [Chester Bennington:]

    I cannot take this anymore
    Saying everything I've said before
    All these words: they make no sense
    I find bliss in ignorance
    Less I hear the less you'll say
    You'll find that out anyway

    Just like before...

    Everything you say to me
    Takes me one step closer to the edge
    And I'm about to break
    I need a little room to breathe
    'Cause I'm one step closer to the edge
    I'm about to break

    I find the answers aren't so clear
    Wish I could find a way to disappear
    All these thoughts: they make no sense
    I find bliss in ignorance
    Nothing seems to go away
    Over and over again

    Just like before...

    Everything you say to me
    Takes me one step closer to the edge
    And I'm about to break
    I need a little room to breathe
    'Cause I'm one step closer to the edge
    I'm about to break

    Everything you say to me
    Takes me one step closer to the edge
    And I'm about to break
    I need a little room to breathe
    'Cause I'm one step closer to the edge
    And I'm about to... break!

    Shut up when I'm talking to you
    Shut up, shut up, shut up
    Shut up when I'm talking to you
    Shut up, shut up, shut up, shut up
    I'm about to break!
    ..!! SHUT UP..!! SHUT UP...!!

    Mereka sudah tidak peduli integriti ataupun amanah memegang tanggungjawab sebagai pemimpin masyarakat.

    #Formulaturunharga =BMF + Ok..!!

    ReplyDelete
  7. Ayoh semua pihak, kecuali bersatu dan pas lobai bengap. Kita terus menerus serang madey sampai dia serah jawatan pm.

    ReplyDelete
  8. 10.53

    nak jadi batu api aljuburi agak agak la brooo...!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja