Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 October 2019

Siapa Selepas Nasharudin Mat Isa?

Bhai/DeeDee semua..

Dari semalam sampai hari nih semua tempat dok sebok cerita tentang kes Nasharudin Mat Isa nih yang kena dakwa oleh SPRM nih...

Betul la dier dah kantoi... sebenarnya patut dah lama dier nih kantoi... tapi pasai dulu ader banyak bekap... dier selamat.... walhal gua dan kengkawan semua dah lama tau dier nih "Jambatan" ..... jambatan yang menghubungkan PAS dengan UMNO...

Hahaha....

Takper la... lambat ker cepat ker ... yang bersalah tetap jugak akan bersalah... dan akan dibuktikan bersalah... tunggu masa jer...

Aper pon... kini timbul persoalan..... siapa selepas Nasharudin Mat Isa nih.... siapa plak yang akan sangkut ... yang akan kantoi... yang akan kena kutip ngan Otek...

Bukan susah pon nak dapat maklumat.... picit jer telor tue .... mesti cepat akan ngaku... Hahaha...

Hahahahassanali....... hahahahaa

Ader paham ka??

1 comment:

  1. Ni pejuang islam tahap gaban. Tak payah picit teloq. Jentik pun dah cukup. Kah kah kah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja