Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 February 2020

Apa Jadi Semalam?? Wat Heppeng??

Bhai/DeeDee semua...

Apa jadi semalam?? Wat heppeng?? Hahaha.....

Ader yang terkujat... ader yang terkejut... ader yang terkulat... ader yang terkangkang... ader yang terbongkang.... ader yang terkantoi... ader yang mengantoi...

Hahaha.....

Gua tido awal semalam sebab tau apa keputusan dan game lebih awal.... Hahaha

Jadi.... bila pagi nih gua baca semua.... gua gelak jer...  sebab sama seperti apa yang gua dimaklumkan lebih awal.... hahaha...

Tunggu jer la buah nak gugur bila.... yang pasti.... PAS takdak dalam ini picture.... mampuih la geng-geng yang nak bawak PAS join skali... Hahaha... jahanam planning depa.... Hahaha

Hahahaha...... kena game la lagie.... hahaha

4 comments:

  1. TERPULANG PADA SAYA'.., awak, otai dan rakyat menilai moral akhlak perangai kata kata Sang Fitnah Lidah Bercabang

    'Terpulang pada saya' dan anda nak percaya atau tidak yang DAP sangat keciwa dalam mesyuarat Majlis Presiden...

    sementara ada waktu lagiiii..'terpulang pada saya' nak tulis apa..

    'Terpulang Pada Saya' sementara ada waktu lagii... lidah bercabang atok sudah tumbuh balikkk..!!

    'Terpulang pada saya' dan anda menilai nya..!!

    KIKIKI SAYA NNPAKNYA KENA SABAU
    ITU BANG NON BAIT2 KATA AKHIRNYA
    TERPULANG PADA SAYA LA LAHABAU
    LIDAH BERCABANG TUMBUH SEMULA

    'Terpulang pada saya' selagi fitnah boleh memberi kuasa dan kaya utk anak dan kroni ....!!!

    Rakyat sudah jijik meluat dengan si kepala penipu dan kepala perompak negara.. 'Terpulang pada korang suma'..!!

    satu untuk kau satu untuk aku..
    dua untuk parti kau dua untuk parti aku...
    tiga untuk anak kau tiga untuk anak aku..
    empat untuk cucu kau empat untuk cucu aku
    GLC untuk aku Menteri jadi barua aku..
    Ladang TH untuk aku menteri jadi barua aku..
    Hotel untuk aku.. kau jadi barua aku...
    Babi untuk kau babi untuk barua aku...

    Sementara ada waktu kini.. 'terpulang pada saya'..,awak dan macai semua..!!

    'Terpulang pada saya' hendak Ronggeng sampai mati sebelum siksa sakarat menjemput sang fitnah lidah bercabang

    Sedang bertiup kencang bahawa perdana menteri Dr Mahathir Mohamad bakal menerima tekanan ala halalintar supaya melepaskan jawatannya dalam mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan (PH) yang akan diadakan pada *Khamis atau Jumaat* depan.

    Sementara ada waktu ini...'terpulang pada saya..'rakyat Malaysia anda macai semua..!!

    Sumber dari PH sendiri memberitahu sebuah akhbar bahasa Inggeris utama di Malaysia bahawa "suatu yang sangat besar akan berlaku tak lama lagi".

    sementara ada waktu lagi otai reformis beri kata dua pada Tun dan Tun kata 'terpulang pada saya..'

    KALAU JANJI ATOK DNG BAKAL PM KE 8 DI CAPATI
    OTAI REFORMIS SIAP SEDIA BUKA BAJU GULING2 NANTI
    20 TAUN OTAI SEDIA GULING2 DI JALAN LAGI SKLI
    BIAR TELOR DAH KECUT, DAH LABUH OTAI TETAP GULING GILA BABI..!!

    sementara masih ada waktu

    Hari ini Anwar saya kena bersabar..!! atok kata 'terpulang pada awaklahh...'

    Lepas ni banyak lah telor telor kecut dan telo labuh dan telo kendur dari otai reformasi (maklum lah dah 20 tahun berlalu mau tak labuh telo menunggu nok jadi PM..) acara guling guling jalanraya

    Anwar kata mesyuarat peralihan kuasa boleh selesai dalam setengah jam..'Terpulang pada saya' dan korang suma nak caya atau tidak..!!

    sementara ada waktu saat ini...'terpulang pada rakyat..'

    Rakyat jelata sudah lokos dikencing hancing siang malam boleh lah sediakan pop corn tambah sambil tepok tangan..!! kannnn..!!

    FormulaTerpulangPadaSaya = Haahh tepok + Pop corn tambah

    ReplyDelete
  2. Bai Cer citer jelas skit, gua xde kabel mcm Lu ,Lu citer mcm berak tahi keluar pastu simpan balik

    ReplyDelete
  3. Salam bro..komen pasal LTTE n AG...

    ReplyDelete
  4. Yg pasti, Atok ialah manusia yg tak boleh dipercayai. Apa salah satu ciri simunafik? Bila berjanji dia mungkir. Biarlah orang nak panggil bijak berpolitik, pandai strategi cunning, sly dsb, tapi pokoknya dia seorang munafik!!! Never trust a munafik ever again....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja