Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 February 2020

Giler Siot... Saksi Pendakwaan Boleh Belot

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang perasan tak semalam... tetiba ja saksi pendakwaan kes rasuah Zahid Hamidi iaitu pemilik syarikat Berani & Jujur Trading, Junaith Asharab Md Shariff tukar pengakuan.... dalam Mahkamah tue...

Siap kata dier ditekan oleh SPRM untuk mengenakan Zahid Hamidi ......

Hahaha... game nih biasa dah berlaku....  lu ingat Al Capone dulu tak pernah guna cara nih ka kat USA??? Berapa ramai saksi pendakwaan yang diugut... untuk tukar pengakuan.... kalu sesapa yang degil tue... ader lah bahan ... maybe keluarga diancam ka...

Hahahaha....

Sebab apa ini boleh berlaku.... sebab Zahid Hamidi masih bebas diluar.... dan dier boleh arahkan mana-mana proksi dier untuk memberikan amaran kepada saksi....

Ini adalah teknik proses penyelamatan.... kalu teknik nih berjaya diaplikasikan di Malaysia... percayalah... nanti Rosmah Mansor, Najib Razak, Hishamuddin Hussein dan lain-lain akan guna idea dan strategi ini....

Apa ader hal.... small matter....

Hahahahaha

2 comments:

  1. Biarlah peguambela2 membuat kerja2 mereka. Anda kalau merasa terlalu bijak boleh lah bersama2 pasukan pendakwaan!

    ReplyDelete
  2. mohon tanyo skettt.. sejak bila SPRM bole approve atau tidak sijil sakit..

    kikikiki...!!

    esok nak tukar PM ati ni sprm kata jolo akan balik... abott ostolia pun jdi nasik tambah.. nak alih isu la tuuu

    PERALIHAN KUASA - BELUM MESYUARAT TUN M TELAH BUAT KEPUTUSAN ?? kikikiki..

    relex la atokkk ... don't too gelabah mcm mahacai atokk .. sap kok dluuu..!!

    kikikiki...lexxx dluuu..!!

    Tun M berkata, "Saya bersedia untuk meletak jawatan BILA-BILA MASA". Tun M juga berkata, " Apa pun keputusan mesyuarat Majlis Presiden PH, saya akan letak jawatan SELEPAS APEC". Sesiapa yang pening kepala, sila makan panadol sekarang.

    Pada Jumaat ini, Majlis Presiden PH akan bermesyuarat dan mungkin akan membincangkan tarikh peralihan kuasa PM di antara Tun M dengan Anwar Ibrahim. Apa tujuan dan nawaitu Tun M menyatakan pendiriannya seperti di atas itu sebelum mesyuarat dan perbincangan bermula?

    Tidakkah ini satu perbuatan yang tidak menghormati Majlis Presiden?

    lexxx luuuu...!!! ronggeng la atokkk selagi siksa sakarat belum datang.. ronggeng yeeehhaaaaa..!!

    lexxxx luuu..!! kikiki

    kikiki.. ooohh anakcucu kepanasan kot atok bila bila masa menghadapi siksa sakarat...


    alahaiiii haahhh tepokkkk ...

    tepok ramai2 mari menari..

    hiburkan hati sygg smbil menari..

    yeeeehhhaaaa...!!!


    haaahhh tepokkkk.. !!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja