Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 July 2020

Gila Betul, Najib Razak Bersumpah Atas Nama Allah

Bhai/DeeDee semua...

Gila betul lar... Najib Razak bersumpah atas nama Allah Taala, Tuhan yang maha mengetahui bahawasanya dia tak tahu tentang duit RM42 juta... walhal duit itu habis dijoli katak oleh nya.

Betul-betul gila... tak beragak pun nak bersumpah...

Itu pon lagi ramai yang gila menyokongnya... dan mengatakan ini semua fitnah.... duit RM42 juta tu telah terbukti dijoli katakkan oleh Najib Razak bershopping sakan.


5 comments:

  1. Najib merasai bila dia tak kena apa2 balasan Allah setiap kali dia bersumpah, walau pun sumpah bohong, maka dia makin galak bersumpah. Hinggalah akhirnya dia terima balasannya. Pengajarannya: jangan mudah sangat bersumpah semata2 nak lepaskan diri drp kesalahan. Allah maha mengetahui

    ReplyDelete
  2. Biarlah najib dimakan sumpahnya sendiri, kita tengok nanti bila bersumpah tidak bersalah tetapi bersalah akibatnya Allah swt akan balas dgn sewajarnya.Najib ni bodoh lagi bangang, bab agama mmg hancur. Lebai2 masih dok sokong najib penyamun ni, mmg bangang sungguh sbb dah termakan dedak naji berjuta-juta terus jadi khadam najib/umno. Kesiaaan.........

    ReplyDelete
  3. Giler betul penangan lafaz sumpah laknat Bossku

    Semalam Lafaz Sumpah Hari Ini Sabah Melingkup


    Insyallah kesan pada kesan sumpah laknat.. Allah bayar cash di donia lagi... banyak yg menyusul insyallah hinggga PRU tiba nnti

    Saya ulangggg...!!!!!

    ReplyDelete
  4. sabarla najib ini hnaya dunya
    lambat lagi nak masuk dalam banyak hujah boleh dibuat
    untk lambatkan perjalanan

    Yusuf berkata: "Wahai Tuhanku, penjara lebih aku sukai daripada memenuhi ajakan mereka kepadaku. Dan jika tidak Engkau hindarkan dari padaku tipu daya mereka, tentu aku akan cenderung untuk (memenuhi keinginan mereka) dan tentulah aku termasuk orang-orang yang bodoh."

    Maka Tuhannya memperkenankan doa Yusuf, dan Dia menghindarkan Yusuf dari tipu daya mereka.
    Sesungguhnya Dia-lah Yang Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.

    Nabi pun duk lam pinjara inikan setakat mansuia biasa
    apa la sangat

    Sesungguhnya tobat di sisi Allah hanyalah tobat bagi orang-orang yang mengerjakan kejahatan lantaran kejahilan, yang kemudian mereka bertobat dengan segera, maka mereka itulah yang diterima Allah tobatnya;
    dan Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana.

    dunai ada masa duk atas ada masa duk bawah
    mandela duk dalam lebih 30 thaun
    [enuh sabar

    ReplyDelete
  5. hang lebih tahu dari tuhan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja