Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 October 2020

Bersedekah Pun Dah Ditentukan Nilainya

Bhai/DeeDee semua...

Makin hari dah maki pelik... yer la... nak bersedekah kalu... bersedekah la.... aper pasai pulak ditetapkan nilainya... aper pasai plak bersedekah nih dikira wajib semua orang kena buat... bersedekah la kalu lu rasa nak bersedekah... dan kalu lu rasa lu ader lebihan...

Jangan pandai-pandai mewajibkan proses bersedekah tue.... Giler ka aper???



3 comments:

  1. Kan sudah dinasihati, jangan biar DAP mentadbir felda.....Depa Auta Peneroka! Ini DAP jenis ketuanan Melayu

    ReplyDelete
  2. Puak2 penyamun ni faham tak maksud sedekah ni? Sedekah ngan perkataan wajib ni tak boleh dok semeja wei! Balik2 puak marhain je yang kena kerah berkorban reta benda sedangkan pak2 menteri ngan bala tentera pengampu mereka dok goyang kaki makan gaji buta sambil dapat pengecualian cukai pendapatan. Nampak sangat geng2 penyamun ni dok merompak lalu ikut tebuk atap.

    Nick.

    ReplyDelete
  3. apa nak heran. tiket ke syurga la NI PUN MANUSIA BOLEH BAGI

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja