Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

28 September 2021

Salah Pemandu

Bhai/DeeDee semua...

Gambar dibawah ini menunjukkan salah pemandu (driver) Vellfire... bukan salah pemilik kenderaan ini yang dikenalpasti sebagai seorang Timbalan Menteri Agama dari PAS.

Salah pemandu (driver) tau.

#donebackup


3 comments:

  1. Najib dijemput berbincang dengan duta-duta asing
    September 26, 2021

    Najib dijemput berbincang dengan duta-duta asing

    Busy sikit hari ini.

    Sebentar tadi pula saya berada di Kedutaan Qatar.

    Saya berbesar hati dapat bertemu dengan beberapa perwakilan asing dari kalangan Duta-Duta Besar dan Pesuruhjaya Tinggi di Malaysia.

    Setinggi-tinggi penghargaan kepada Duta Besar Qatar ke Malaysia TYT Fahad Mohammed Kafoud yang menjadi tuan rumah malam ini.

    Bersama tadi juga ialah TYT Thamer Abdalla Mohammad Adwan (Jordan), TYT Sheikh Al-Abbas Ibrahim Hamed Al Harthi (Oman), TYT George Bitar Ghanem (Lebanon), TYT Walid Abu Ali (Palestin), TYT Dr. Moheb Rahman Spinghar (Afghanistan), TYT Roland Galharague (Perancis) dan TYT Amna Baloch (Pakistan).

    Tiba tiba Atok dan boboi terasa gatal dan pedih pedih kedua dua mata mereka.

    Kenapa yer...!?

    kikikikiki..


    #haahtepokk

    ReplyDelete
  2. Dulu aku sokong P45. Skrg semua pemimpin yg aku sokong berada bersama Amanah. Pemimpin yg tinggal bersama P45 hj hadi perangai mcm P45, bawa janda, video jerman dan bagai.... Sebab tu aku dah tinggalkan P45. Aku bukan walaun.

    ReplyDelete
  3. pemandu orang bukan beruang
    sebab tu semua kena ikut aturan
    kalu langgar kena tindakan
    sebab apa langgar bolih cerita kemudian
    dunya penuh ngan kisah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1