Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 January 2013

P121 Lembah Pantai: Perang Tiga Segi

Bhai.... Nong Chik nih dah mula start kempen... nih siap bagi sumbangan alat tulis kat pelajar di P121 Lembah Pantai nih.... hehehe... hebat... cuma nak tanya nih.. pakai duit mana.. duit untuk tender yang dapat kat anak dier ker... hahaha.... ala... yang kontrak bernilai RM30.8 juta tue ker... hahahaa

Atau... ader kroni yang sponsor... hahaha... sebab biasanyer time-time berkempen nih la ramai kroni dan bakal kroni himpit... dan sponsor macam-macam... mana la tau kalu menang nanti .. ader chan la masyukk.... hahaha...  nih gua bukan sajer citer kat calon BN aaaa.. tapi kat calon PR pon samer ... lu ingat takder ker kroni dan bakal kroni dok himpit... hahaha

Kalu Nong Chik kuat kempen nih... ader chan la dier boleh kalahkan Nurul Izzah kat P121 Lembah Pantai... tambah lagi Shahrizat Jalil khabarnya sudah bagi laluan (walaupun dalam terpaksa... dengan perasaan marah dan dengki) kat Nong Chik untuk takeover P121 Lembah Pantai... hahaha

Aper-aper pon... setakat aper yang gua ketahui... Nong Chik punya nama tak ader dalam senarai calon pilihan Muhyiddin Yassin... kalu Muhyiddin Yassin yang naik jadi PM sebelum PRU13... nampaknyer takder chan la Nong Chik nak bertanding... tapi.. kalu Najib Razak kekal... hehehehe... dengan kabel Nong Chik yang kuat dengan Rosmah Mansor tu... hehehe.. ader chan la....

Kiter tengok aaa... aderkah juak-juak dan balachi Shahrizat Jalil akan berdiam diri membiarkan Nong Chik berkuasa penuh di P121 Lembah Pantai.... hahahaha... takut ader yang main mandrem sabotaj Nong Chik nanti tu...hahaha


No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1