Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 July 2020

Gila Betul, Najib Razak Bersumpah Atas Nama Allah

Bhai/DeeDee semua...

Gila betul lar... Najib Razak bersumpah atas nama Allah Taala, Tuhan yang maha mengetahui bahawasanya dia tak tahu tentang duit RM42 juta... walhal duit itu habis dijoli katak oleh nya.

Betul-betul gila... tak beragak pun nak bersumpah...

Itu pon lagi ramai yang gila menyokongnya... dan mengatakan ini semua fitnah.... duit RM42 juta tu telah terbukti dijoli katakkan oleh Najib Razak bershopping sakan.


23 July 2020

Bukan Dulu Kata Perlembagaan Penjajah?

Bhai/DeeDee semua...

Dulu ader satu mangkuk dari Marang dok jaja citer Perlembagaan Penjajah... Sapa ikut Perlembagaan Penjajah jatuh kapir... Jatuh sesat... boleh diperangi.... Sampai mati kojol lah geng Memali termasuk Ibrahim Libya... sampai boleh kata yang mati nih mati syahid sebab melawan Perlembagaan Penjajah....

Bodoh betullah mangkuk tue...

Hari nih... puak dier jugak yang jadi Timbalan Menteri di JPM yang bawak jawapan macam kat bawah nih... Dalam Parlimen tue... Parlimen yang menjunjung Perlembagaan Penjajah yang mangkuk tak sedar diri tue kata .....

Adoilah.... Aper kata semua walaun??? Bodoh tukil sampai bila-bila ka???


Kami Tak Risaukan RM1.6 Bilion Cukai LHDN Tue..

Bhai/DeeDee semua...

Kami tak risaukan nilai RM1.6 bilion cukai LHDN tue...tapi kami cukup kesian kat telinga... telinga yang tersiksa.... kesian betul lah...

Disiksa sebegitue... huhuhu .. kejam betul... Persatuan Telinga takmo nak buat demo bantahan ka??? huhuhu...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja