Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 May 2015

Makin Teruk Jadinya

Bhai/DeeDee semua...

Sekarang nih... Lu orang boleh tengok yang pemwala' batang tubuh manusia memang dah start masuk gear lima... Serangan yang dibuat langsung tak mengira halal dan haram... Walaupun di kulit nampak lebih islamik dari orang lain... Tapi tingkah laku dan kata-kata lagi hina dari orang kafir dan kuffar....

Sungguh terasa pelik.... Bila diajar diskusi, perbincangan, debat mahupun wacana... Ramai yang larik dan amik sikap kononnya berdiam diri... Tapi dalam media sosial.. Gempak kecoh bukan main...  Siap ader yang kata berdebat berhujah bukan budaya yang menepati syariah....

Huh... Memang bangang nak mampus diorang nih... Even Rasulullah s.a.w pon berhujah dan berdebat secara berdepan dengan puak kafir dan kuffar... Dr Zakir Naik.... Syeikh Ahmed Deedat pon berhujah berdebat secara berdepan... Ini puak yang perasan diri tue ulamak lari mencicit tercirit hijau biler diajar berdebat berhujah secara empat mata berdepan....

Hahaha.... Lagi pondan dari Ibrahim Ali nampaknyer.... Hahaha

Siot la wei.... Agaknyer semua ikut cara Hadi Awang yang jenis tak berani berdebat berhujah empat mata depan-depan.... Hahaha... Al Marangi.... Lawak siot la pengikut lu ngan lu skali... Samer perangai.... Pengecut pondan... Ngan Aduka Taruna itu hari pon lari tak berani nak berhujah... Lagi mau sembang deras.. Kat Parlimen pon kecut nak jumpa... Sampai sanggup ponteng...

Hahaha... Gua nak tengok sampai biler lu nak ponteng pi Parlimen... Hahaha...

Ngan Aduka Taruna pon kecot tabrani nak berdebat berhujah..... Lagi mau sembang deras la... Hahahahadi Awang ..... Sebab itu Nik Abduh, Mokhtar Senik dan Razman Zakaria mencicit gak lari biler diajak berdebat berhujah secara berdepan... Kalo dah Presiden takder keberanian... Aper nak harap anak buah... Hahaha

21 May 2015

Tololians

Bhai/DeeDee semua...

Adakah lu tergolong sebagai "tololians" ....  Sebab jika lu tidak bersetuju dengan Hadi Awang... Lu ader dua pilihan jer... Iaitu sama ader lu akan dikenalpasti sebagai sekular.... Atau lu akan dikenalpasti sebagai tololians ....

Hahaha...

So.... 

Kalu lu aderlah sekular... Maka Hadi Awang aderlah Presiden kepada orang sekular...
Kalu lu aderlah tololians ... Maka Hadi Awang aderlah Presiden kepada orang tolol....

Kalu lu bukan dua-dua tue.... Hahaha.. Maka Hadi Awanglah yang sekular lagi tolol.....

Hahaha....

Lawak siot....

13 May 2015

Pendewaan Pemimpin.

Bhai/DeeDee semua...

Gua tak kisah lu orang nak kempen macam mana sekali pon... Tapi kalo akhlak serupa lagi teruk dari ahli UMNO... baiknlu orang jangan bawak label Islamikndah lepas nih.... Ayat maki hamun dan carut gua lihat makin senang keluar dari puak-puak yang wala' dengan Hadi Awang... Agaknyer inilah tarbiah terbaik ala Islamik dari Rusila.... Tarbiah pukul orang... Tarbiah samseng... Tarbiah maki hamun... Tarbiah mencarut... Semua datang dari puak yang wala' sangat ngan Hadi Awang .... Elok sangat la tue... Sebab Hadi Awang pon spesis yang sama gak... Pasai tue la diee takder nak tegur dan marah ngan kerjabuat lu orang... Hahaha

Nih... Gua dapat capture satu lagi spesis puak wala' .... Kalu nak upkan pemimpin lu orang tue macam bagoosh.. Agak-agak la wei... Jangan sampai nak up title Doktor lagi,.. biler aaa Hadi Awang buat PHD? ... Biler aaa Hadi Awang buat doktor falsafah... Universiti mana yang bagi.... Universiti donat ka... Atau Universiti lukisan cat air... Hahahaha

Bangang tak sudah puak-puak wala' bengong nih... Hahahaa... Aper nak jadi aaaa...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja