Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

Paid Advertisement :

31 August 2014

Tindakan Memalukan

Bhai/DeeDee semua...

Dalam MKN, ATM, PDRM, Kastam, APMM, JPJ dan banyak lagi agensi penguatkuasa... Ader jer anggota yang terlibat dengan salahlaku disiplin dan jenayah... Takder terkecuali... Even ader pegawai Jabatan Agama pon ader mintak habuan seks daripada pesalah syariah.... Hahaha.... itu yang tertangkap la... yang tak tertangkap rasanyer lagi berganda ramainyer... Hahaha

Tapi itu semua bukanlah alasan untuk tangkap semua orang dan siasat semua orang... Yang bersalah tue la yang patut kena tangkap... dan soalsiasat... yang lain takder kena mengena patut tak kena la....

Ini tidak... Marahkan seekor nyamuk... abis satu taman perumahan kena bakar... Hahaha... Giler siot... 

Sebelum PDRM nak amik tindakan terhadap PPS yang ditubuhkan oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang... Aderlah lebih baik kalau PDRM dok kejar dan tangkap semua anggota Agensi Ranger Khas Malaysia yang tah saper-saper tubuhkan tue.... Hahahaha...

Kenapa yang ini masih lagi PDRM senyap.... gua dapat maklumat diorang nih punya la berlegar sampai kat Bukit Aman lagi melepak.... Hahahaha... biar betul aaa..... siap dengar citer ader pegawai kanan PDRM yang bagi latihan, tunjuk-ajar dan sokongan lagie.... Aper daa....

Yang Agensi Ranger Khas Malaysia nih bukan Kerajaan Negeri yang tubuhkan aaa....  tapi ntah saper-saper... siap ader CREST dan pangkat serta pingat VVIP lagie.... Hahahaha

Pendaftar Pertubuhan (ROS) pon satue la... kalu PPS nih tak berdaftar.. aper salahnyer tolong daftarkan.... Takkan ROS tak reti nak deal dan berurusan dengan Kerajaan Negeri.... Takkan la susah... Ker sengaja nak cari pasai.. sengaja nak kasi panas isu....

Nih gua nak tanya KPN (bekas Instructor gua dulu) dan Zahid Hamidi.... errr... Kongsi Gelap yang bercambah tue biler aaa lu orang nak gempur.... Itu hari macam kepoh jer... siap buat roadblock pakai vest dan submachinegun..... Hahaha....siap pakai ballistic helmet lagie... Hahaha,.... siap pakai Balaclava lagie.... Hahahaha......  Tapi takder satu pon Kongsi Gelap yang dah tumpas .... masih lagi berkeliaran..... bermaharaja lela..... Hahahaha

Yang ini biler mau gempur.... sampai pi carik kat rumah..... Hahahaha

Lawak aaa lu orang nih...... Hehehe.... ader chan la gua nak kenakan kengkawan kat Jabatan E Bukit Aman nih.... Hahaha

30 August 2014

Fakta Sejarah Kemerdekaan

Bhai/DeeDee semua...

Info Kemerdekaan:

Tanah Melayu memang tidak pernah terjajah secara tepat tetapi Tanah Melayu ini pernah dijual dengan harga antara 6000 hingga 12000 keping dolar Sepanyol setahun oleh para Sultan dan Raja-Raja Melayu...

Dijual kepada Francis Light, Raffles dan Brooke... Serta kepada syarikat Hindia Timur British, VOC Belanda dan Portugal..

Tanah Melayu hanya pernah dijajah oleh Jepun sahaja semata-mata... Siam dulu cuma kuasai beberapa kawasan jer...

#FaktaSejarahKemerdekaan

29 August 2014

Kalaulah PR Menang PRU13 Dulu ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahahaha.... tembelang dan perangai pimpinan PAS dapat kiter tengok la nih masa kes MB Selangor.... Hahaha... terbaek.... Hahaha

Cuba la kalu PR menang PRU13 dulu sampai boleh kuasai 1Malaysia.... Agak-agakyer la... berapa lama baru Malaysia nih akan ader Perdana Menteri aaa... agak-agaknyer la... ader berapa banyak nama yang PAS akan usulkan.....

Masa sebelum nak final PRU13 dulu ... PAS ader cadangkan Ku Li sebagai calon PM kalu PR menang... tapi lu ingat pimpinan PAS nak kasik jalan ka kat Ku Li kalu betul-betul menang PRU13... Hahaha... sori aaa... gua rasa aaa ngan Ku Li pon akan kena main gak.... Hahaha

Silap-silap.... ader chan kiter tengok kerajaan campuran @ perpaduan antara BN dan PAS bagi nak cukupkan korum selepas PRU13 kalu PAS menang banyak kerusi Parlimen itu hari....

Hahahaha.... lawak siot....

Saper kata Yahudi la paling kuat menipu dan mungkir janji...... Hahaha... saper kata.... Hahahaha

Ini bukan Janji Di Tepati... tapi sohih "Janji Di Capati"  ..... Hahahaha

P/S: Sekadar nak tanya Cikgu Pa ..... dah clear ka citer spenda putih tue?? alibi cukup kuat dan kukuh ka? bukan tuduh atau fitnah aaa... sekadar bertanya.... Hahahaha ... kalu betul ngaku betul.... biasa la kiter manusia mesti ader salah silap... kiter bukan maksum.... hahaha ... Lembaga Disiplin tak siasat dan buat keputusan ka??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja