Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 April 2015

Satu Soalan Buat Macai UG

Bhai/DeeDee semua....

Gua ader satu soalan buat macai UG yang dok lepak 24 jam berkempen dalam media sosial..... Sila jawab dengan tenang aaa...  Jangan buat malu O-lama sokongan lu orang tue...

Soalannya berbunyi begini :-

"Lu orang sumer tak solat berjamaah di Masjid dan Surau ka sebab dok asik update media sosial setiap minit berkempen pro-ulamak"


Giler siot update setiap minit... siap relay keputusan MAT lagi... Hahaha.... Jangan ingat gua takder mata dalam media sosial aaa (gua ader Agensi punya team dalam media sosial).... So.... aper jawapan lu orang?? Ker lu orang solat secara niat ja???? hahaha...  Mesti ulamak sokongan lu orang tak pernah bagi usrah dan tarbiah kat lu orang nih pasai solat berjamaah...

Pro-Ulama la sangat..... Khak-thui...

Cuba Tengok...

Bhai/DeeDee semua...

Dengar, faham dan analisa..... Allah Taala menyuruh kita menggunakan akal yang diberikan nikmat kepada kita.

"Maka nikmat Tuhan kamu yang manakah yang kamu dustakan" - Ar-Rahman (Al Quran)



Kesimpulannya, Melayu-liat penuh dengan mistik dan takjub.... sampaikan apa sahaja kata pimpinan semuanya diterima tanpa soal selidik dan kaji... Ketaksuban melampau inilah contoh Melayu-Liat .... atas alasan pimpinan tue level ulama (kata diorang la) ....Aiyo...

Oh yer lupa.... Hadi Awang lebih tinggi ilmunya berbanding orang lain..... sebab itulah para pentaksub beliau boleh mengeluarkan perkataan carut dan maki hamun dengan nama binatang sesuka hati... sebab Hadi Awang tidak pernah nak marah atau nasihatkan para pentaksubnya.... malah mungkin dier redho atas kerjabuat pentaksubnya.... hebat.... Ala... apalah sangat carut dan maki hamun... malah pukul dan belasah orang pon Hadi Awang takder nak marah pon.... Siap tengok ja,......

Aiyo... aper nak jadi la.... Kalu kiter cuba nak nasihatkan diorang nih... diorang kata kiter nak fitnah..... tapi diorang bawak fitnah macam air mencurah diorang kata itu nasihat...... Bodo betul la...

20 April 2015

Watikah Khas PRK Permatang Pauh?

Bhai/DeeDee semua....

Ini ader maklumat yang gua dapat pintas.... Ada ura-ura untuk mengeluarkan watikah khas pada PRK Permatang Pauh oleh pihak-pihak tertentu... Mereka berusaha untuk menggagalkan usaha PKR (Pakatan Rakyat) untuk mengekalkan status quo di Pilihanraya Kecil Permatang Pauh...

Ianya mungkin akan dikeluarkan pada minit-minit terakhir penamaan calon PRK Permatang Pauh...

Persoalannya sekarang ini.... kenapa sampai begitu dengki dan khianat hinggakan mahu adanya pertandingan tiga atau empat penjuru di PRK Permatang Pauh.,... Apakah agenda mereka-mereka ini.... dan kenapa pimpinan tertinggi semacam bersetuju sahaja dengan usaha ini...

Kita nantikan episod selanjutnya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja