Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 January 2017

Setakat Sembang Berani Lah

Bhai/DeeDee semua...

MCA ni parti yang takder efek dan signifikan dah lagi dalam konteks Malaysia... ader pun serupa takder... takder beri impak pun...

Lagi MCA mau tunjuk konon dier ader impak... hahaha... sembang lebih boleh lar.....

Hahaha


22 January 2017

Laluan Selamat ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... lu orang nampak tak aper "keyword" sebenar yang dinyatakan oleh Hadi Awang dalam temuramah dibawah ni...


Hahaha... tu ha jelas lagi tepat... "keyword" yang Hadi Awang cuba tekankan adalah pembentukan laluan selamat untuk PAS... supaya tak bertembung dalam pilihanraya...

Hahaha... sudah cuak leteww....

Hahaha ... mintak oksigen leteww....

Hahaha... dier sedar ramai yang tak akan undi PAS lagi... dulu yang PAS dapat undi besar pasai orang tak suka kat UMNO/BN ja... bukan pasai orang suka kat PAS pun...

Kalau nak harapkan sepenuhnya undi dari penyokong PAS... berapa kerat la yang boleh dapat dah... sebab ramai yang dah berpatah arang berkerat rotan dah ngan PAS ...

Nak harapkan Walaun PAS yang undi bagi menang... hahaha... banyak mana yang ader... nak suruh semua hadir demo RUU 355 pun belum tentu penuh Padang Merbuk... jauh sekali Dataran Merdeka.... hahaha ... kalu nak campurkan dengan ahli Parti IKATAN... hahaha... ader la berapa belas orang...  hahahaha

Tu yang Hadi Awang mintak laluan selamat tue... hahahaha...

Ader paham ka????

21 January 2017

Abang Busat Sudah Bukak Mulut ... Hahaha

Bhai/DeeDee semua...

Hahahahahahahahaha... nak pecah perut gua biler baca tajuk artikel dalam Malaysiakini ni... tak tahan gua gelak...

Hahahaha... si ketam nak mengajar yang lain jalan lurus... hahahaha... sendiri mau ingatlah bhai... hahahaha

Sori aaaa... tak larat nak citer lain dah melainkan gelak jer la....

Lebai oh lebai... kain dah terlondeh dan nak terlucut lagi mau sembang gempak... hahahaha... jaga jer la satu negeri yang lu masih pegang tu... yang itu pun nak ilang dah... hahaha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja