Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 May 2021

Mencari Perhatian

Bhai/DeeDee semua...

Satu penyakit mental yang agak kronik adalah "suka mencari perhatian" @ Attention Seeker.

Dan penyakit ini sebenarnya bukan sahaja kena pada artis yang bernama Noor Neelofa Mohd Noor tapi juga melibatkan seluruh anggota keluarganya .... Memang kronik aaa keluarga mereka nih...

Sampaikan berkali-kali membuat propa untuk mendapatkan perhatian dari warga internet dan Malaysia.

Payah nak betulkan kalu dah kena penyakit ini... adoilah...





17 May 2021

Nampak Sangat Terdesaknya

Bhai/DeeDee semua...

Gua pernah kata dulu semacam ader kuota dalam urusan saman dan kompaun berkaitan SOP Covid-19 nih... macam kebulur sangat nak menyaman... kebulur sangat nak buat kompaun...

Pelik...

Bukan setakat Isteri yang antar makanan kepada suami pon kena saman kompaun.... tapi sampaikan pekerja restoren pon kena kompaun pasai makan di premis restoren tempat dier bekerja ... hanya disebabkan dier tak pakai pakaian seragam..

Sekejap...

Pekerja kedai tomyam pon takder pakai pakaian seragam.... macam mana kira nih... Otak takder ka?? Budi bicara takder ka?? Tau nak menyaman jer...tau nak mengkompaun jer...

Kita tau la Kerajaan Perikatan Nasional nih dah takder duit.. takder income... tapi jangan la bodoh sangat...



16 May 2021

Opocot Mak Kau

Bhai/DeeDee semua...

Kalu bukan magik ... bukanlah Ahmad Dasuki Rani namanya... hahaha..
Dari citer dalam alam kubur (macam la dier dah pernah dikuburkan) ... yang ntah mana dier dapat citer yang pastinya bukan dari Nabi Muhammad Rasulullah... sampailah citer kena panah petir wakto jadi iman solat...

Hahaha....

Magik betul lar... hahaha



15 May 2021

Mana Perginya Mereka Ini?

Bhai/DeeDee semua...

Mana perginya mereka ini semua... Hahaha... pelik gak... konon sembang macam dahsyat... tapi rupanya sekadar jaguh kampung ja... sesama bangsa ja berani... sesama bangsa jer boleh buat... sesana bangsa jer ilmu menjadi...

Hahahaha ... takkan taknak berjihad... 



14 May 2021

Mana Diorang Beli Flare?

Bhai/DeeDee semua...

Gua cukup pelik.. Kejadian nih berlaku di Johor... dan puak JDT cukup terkenal bawak flare dalam Stadium semasa pertandingan bolasepak... Persoalan yang gua nak tanya sejak dari dulu aaa...

Mana diorang nih dapat stok flare? Beli kat mana? Siapa suppliernya??

Rajin benar depa gunakan flare nih... adoilah... stok mudah kot nak dapat disana... Hahaha

Macam pelik ja kan... Hahaha

#KerajaanGagal



Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1