Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

Paid Advertisement :

30 July 2014

Sokong Membawa Rebah

Bhai/DeeDee semua...

Gua tak sokong dan hormat mana-mana pemimpin yang mengamalkan kronisma, nepotisma dan segala macam isme termasuklah duitisme atau powerisme... Dan tak terkecuali ngan pemimpin jenis perasan bagoosh kononnya diorang la yang thorbaek...

Jadi tindakan melantik anak, bini, adik beradik, anak menantu dan sebagainya walaupun konon katanyer atas dasar merit tetap pada gua aderlah mengarut... kerana tetap ader unsur-unsur penyalahgunaan kuasa walaupun tidak nampak secara lahiriah... Itu termasuk sama kalu dier guna pengaruh dier untuk dapatkan peluang kepada kaum kerabat terdekat dengan dier dalam apa sajer peluang...

Termasuklah jugak sokongan yang membawa rebah kepada pemimpin oleh para penyokong yang jumud dan taksub bangang nak mampus... Walaupun pemimpin tue buat silap yang nyata... Tapi dek kerana ader penyokong totok tahap bangang nak mampus... Semua tindakan pemimpin tue dikatakan bagoosh... Dikatakan maksum... Dikatakan fakeh... Dikatakan tindakan brilliant... Dikatakan strategi terbaek... Hahaha... Podah aaa...

Nih la sokongan membawa rebah yang paling tabley blah... Gua gelak jer la tengok perangai pengikut dan penyokong taksub bangang nih... Hahaha... Tak kisah la parti mana pon... Tak kisah la lar parti lembu kondo ka.. parti mata lebam ka... parti samseng dalam masjid ka.... parti kongsi gelap ka... Hahaha.... samer jer tabley pakai ... dari pimpinan sampai la kepada penyokong dan pengikut taksub bangang nak mampus nih... 

Hahahaha....

Aper nak jadi la .... Dapat pemimpin yang bangang tabley nak kena nasihat... Ditambah plak ngan pengikut taksub bangang tahap "dewa jalan duta"... Maka pakat tengok jer la diorang nih... Nak bagi nasihat kalu diorang akan kata kiter dengki, kiter parasit, kiter musuh.... Hahahaha... Orang bodoh camnie kiter biarkan jer la diorang kekal bodoh sampai mampus masuk dalam kubur... Hahaha....

Hahaha.... Sokongan yang membawa rebah...

Malaysia Darul Bayar?

Bhai/DeeDee semua...

Banyak benda boleh setel kalu berkait ngan Malaysia nih... Betul semua boleh setel... Janji bayar.. Janji harga bayaran mesti ngam kena... Hahaha

Walau samseng macam mana... Walau pemberontak macam mana... Walaupun negara mana terlibat... Semua kicik jer pada mata Malaysia... Hahaha...

Semua boleh kawtim... Semua boleh deal... Janji harga kena... Janji bayaran ngam... Hahahaha

Ini termasuk gak ngan deal politik samer.... Hahaha.. Janji harga kena... Janji deal ngam.... Hahahaha

Semuanyer sebab Malaysia Darul Bayar.... Hahahaha.....

Ader paham ka....

28 July 2014

PERTABI Mengucapkan Selamat Hari Raya

Hehehe...


PERTABI Malaysia mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir dan Batin..

Hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja