Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 July 2012

UncleSeekers Dibelasah Dalam Lokap?

Bhai... baru kejap tadi ader sorang member gua call... lama dah tak dengar suara dier... sejak ditukarkan ke Johor lebih 4 tahun.. baru nih gua dengar suara dier... hahaha... Dier call pasai katanyer ader maklumat fresh dier nak kasi tau kat gua.. dan dier mintak gua sebarkan...

Oh yer ... lupa nak bagitau... member gua tue kerja dalam satu agensi Kerajaan Persekutuan dalam bidang penguatkuasaan... sori.. gua takmo kasi tau Jabatan aper... lu teka-teki lar sendirik yer... hahaha

Dier bagitau gua... ader maklumat dalaman yang dah terbocor kat beberapa unit...yang bagitau bahawa berkemungkinan UncleSeekers bakal dibelasah dalam lokap... Dan yang membelasah UncleSeekers nih bukan anggota PDRM... tapi tahanan lain....

Katanya lagie...Bukannyer tahanan lain tue sengaja nak belasah UncleSeekers....tapi pasai depa diugut oleh pihak-pihak tertentu... Ikut maklumat yang member gua nih dapat... katanyer... ader beberapa orang yang disyaki pegawai JMF yang didapati kerap keluar masuk kompleks IPD Nusajaya ....  tak tau la aper dibuatnyer.... 

Lagi satu... kawan gua kata... kalau UncleSeekers kena belasah... dier berkemungkinan akan kena belasah cara professional... takkan nampak pecah berdarah kat muka ker aper ker... tapi belasah cara "EXXXXXXK" .... ini satu possibiliti....

Sori aaa,,, stakat itu jer makluman yang gua dapat... harap UncleSeekers tabah menghadapi ujian dan dugaan ini.... part lain tue kitorang sambung bagi pihak lu.....

10 comments:

  1. Lu ingat Pak Habib nak dok diam ke...???

    Sekarang ni pun dia dah start bertindak beb... Isnin ni dia turun JB... apapun maklumat ni akan gua kongsikan dengan member2 yang akan turun kesana nanti...

    Adios... go to hell dengan JMF.. WTF laaa... hahaha..

    ReplyDelete
  2. salam...
    US dedah keaiban pemerintah yg x berkait dgn rakyat ie...suka mabuk2 , suka melancap , layan pelacur gua x sokong... & memang patut dia kene tapi bila dia mendedahkan kezaliman terkait dgn rakyat walaopon seorang itu hak public utk membela...
    setakat nia gua x dengar wakil PR layan isu ni sebagai isu nasional walaupon ada dokumen dlm blog tu melibatkn isu nasianal...errr apa wakil PR pongpang2 citer kezaliman tp bila berdepan mende camni apsal diam erk?? atau gua tertinggal LRT ke? hahahaha...

    akasyah

    ReplyDelete
  3. Der.. member share artikel neh di blog oke. thanks.

    ReplyDelete
  4. Bhai ISA ....

    hahaha.. gua tau Pak Habib takkan diam punya... hahaha... dier akan guna segala kabel yang dier ader.. termasuklar UNIFI ... hahaha

    Bhai Anonymous...

    Errp... yang itu gua pon samer pelik macam lu gak... tak paham langsung.. maybe gua tertinggal Concorde kot... hahaha

    Bhai/Adek Manis AmenoWorld...

    Hahaha.... amik jer lar... artikel dalam blog gua nih memang dikhaskan untuk dirembat dan diplagiat... janji info sampai pada semua worang... hahaha

    ReplyDelete
  5. Assalam..

    Aku doakan moga Uncleseekers tu terselamat atau dilindungi Allah jika dia dipihak yg benar...kalau bukan tanggungler sendiri...

    Amin.

    Leftenan Adnan

    ReplyDelete
  6. Bhai Leftenan Adnan...

    Ameen.... moga Allah melindungi dier slalu..

    ReplyDelete
  7. aku rasa, uncle seekers ni pun sama mcm blogger jaya negara jgk. putaq alam. smua orang dia bantai. mana satu dia sokong pn xtau. orang skarang tengah ke arah nak tukar kerajaan baru. dia nak buat kerajaan dia sendiri agaknye.

    ReplyDelete
  8. alaaa... uncle kan ke kebal??
    mahaguru silat hebat tahap gaban pun tak blei nak kalahkan uncle...kan kan kan????

    http://tube68.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. uncle ni mmg byk musuh.....
    cakap besar jugak....
    tidak melambangkan muslim yg sejati....

    tak taulah apa jenis fahaman dia pakai....

    tapi any way segala paparan beliau mmg betui tarak tipu punya.....

    cuma tersilap langkah dia terkaco sarang tebuan ahaks ......

    kpd uncle seekers... wa tabik lu punya pembongkaran... tapi pasal ramalan mimpi lu wa tak belapa nak picaya lah bro.......... but good try any way...

    semoga cepat keluar lokap dan cepat sembuh kalau kena bantai masa lam lokap tu....

    may allah bless u

    http://tube68.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. UNCLE SEEKERS DULU PERNAH CABAR ORG2 HEBAT MALAYSIA UTK GUNA PUKULAN JARAK JAUH KPD DIA. MASA TU I DAH RASA ADANYA SIFAT TAKBUR DLM DIRI DIA.

    ORG HEBAT2 TIDAK AKAN LAYAN CABARAN PUBLISITI U.SEEKERS. TAKDIR ALLAH DIA KENA LOKAP DAN DIPUKUL DLM LOKAP(mengikut artikel ini)

    SEBELUM INI KELUAR KES DIA DGN BEKAS PERMAISURI AGUNG. DIA NI SEEKR CARI JIN ATAU DH JADI JIN?

    MORAL: JGN TAKBUR KERANA ALLAH MERANCANG. APA TAH LAGI KALAU KITA DIBERI ILMU ALLAH.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1