Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 July 2012

Lantik Saja Rocky Bru

Kecoh benar puak-puak blogger bangang UMNO macam unspinner, parpukari dan rocky bru dengan Ketua Pengarang Kumpulan NST pasai isu Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam...

Siap kutuk macam-macam lagi.... Gua tau lar blogger upahan macam diorang nih akan buat macam tue biler boa depa suruh.. Yer la... Jenis makan upah punya..

Jadi.. Biler bos diorang kecoh konon Najib kena sabotaj... Teruslah pencacai-pencacai nih biat havoc dalam blog... Hahahaha..

Ini gua nak kasitau lar... Kalu susah sangat mau jaga itu NST... Lantik saja Rocky Bru... Dah tentu senang semua urusan... Lagipon dier jenis makan upah punya... Dier takder integriti... Jadi senang kan... Bayar jer upah mahal skit... Suka lar dier nanti... Hahaha

Saper tak kenal Rocky Bru... Blogger makan upah sama macam ParpuKari, Papagomo dan Kickdefella jer... Hahahaha...

Reputasi yilleks... Hahahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja