Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 July 2012

Kuburkan Batang Pisang?

Bhai... dulu masa Mat Kilau kononnyer terbunuh biler berlaku pertempuran dengan penjajah.... diorang buat satu lakonan dengan membuat satu helah.... Helah tersebut aderlah dengan kuburkan batang pisang sebagai ganti jenazah Mat Kilau...

Lepas beberapa tahun kemudian... barulah Mat Kilau sebenar mendedahkan dirinyer.... hehehe ... ini sejarah bhai... sejarah tak tipu... yang tipu aderlah orang yang tulis sejarah ... hahaha

So... skarang nih... seperti yang gua jangkakan sejak dari awal lagi....

Mengapa tiada siapa dapat menziarahi jenazah Khalil Afandi... selain dari anggota keselamatan
Mengapa tiada siapa dapat menyembahyangkan jenazah Khalil Afandi... selain dari anggota keselamatan
Mengapa tiada siapa dapat menguruskan jenazah Khalil Afandi... selain dari anggota keselamatan
Mengapa tiada siapa dapat mengebumikan jenazah Khalil Afandi... selain dari anggota keselamatan

Memang pelik.... takder gambar jenazah... pelik aaa... dah jadi macam kes Osama Bin Laden jer...  "Konon" askar Amerika yang bunuh... diorang yang uruskan jenazahnyer.. dan diorang jugak yang kebumikan dier di laut.... yang best tue... takder gambar gak...

Orang lain tabley nak terlibat..... memang pelik... inilah pertama kali berlaku di Malaysia dalam masa Malaysia moden nih... terlalu banyak cover-up nih... aper citer nih bhai... aper citer....

Sebijik macam citer "The Day Of The Jackal" ... hehehehe

Baca Sini, Sini dan Sini ....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja