Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 July 2012

Motif Dan Sasaran Amuk?

Bhai.... Ader dua benda yang POLIS masih tak dapat publish lagi citernyer... Selagi dua benda nih tak solosai... Tak dapat maklumat... Selagi itu lah kes amuk kat JPM Putrajaya tue kekal misteri...

Dua benda tue aderlah motif dan sasaran amuk... Aper agaknyer motif amukan tue.. Dan siapa agaknyer sasaran Khalil Afandi di JPM Putrajaya tue...

Mana ader kejadian amuk yang takder sasaran dan motif... Semuanyer ader la...

Kalu ini pon diorang tabley nak selesai... Gua berani jamin yang orang akan kata ini semua telenovela jer... Drama swasta jer... Hahahaha...

2 comments:

  1. satu lagi, dalam blog dia takde pon tulis dia mengaku sbg imam mahdi..

    dlm video pon aku tak dengar..

    kalau baca banyak akhbar, pon mcm2 kata psl senjata yg dijumpai dr suspek..mana satu betul?

    ke skrip baru buat tergesa2?

    ReplyDelete
  2. Bhai Anonymous...

    Tue ler pasai bhai.... banyak sangat benda pelik yang berlaku... nampak macam skrip tak siap jer... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja