Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 July 2012

Ramadhan Al Mubarrak

Bhai... Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarrak 1433 Hijrah.... Gua la nih ader kat kampung... dan entry ini dah disiapkan untuk siaran sejak dari hari Selasa lagi.... hahaha... gua schedule kan....  mana la tau kat kampung gua Tg Tualang nih.... VSAT, ISDN, 3G dan Broadband tabley nak jalan....

Aper-aper pon... sempena hari baik bulan baik serta dirahmat oleh Allah Taala hendaknyer... maka gua rasa gua akan slowdownkan blog gua dari cerita merapu dan mengarut (err.. selama nih gua merapu dan mengarut ker?) .... hahaha

Yang pasti... entri-entri dan artikel terbaru tetap akan berjalan seperti biasa... maybe lebih kerap kot... mana la tau.... ader orang giler bubarkan Parlimen masa bulan Ramadhan nih... hahaha... tapi... gua akan pastikan gua tulis lagi banyak fakta dari auta (errr... ader gua tulis auta ker dalam blog nih)... hahaha

Aper pon... jom cari keberkatan... moga Ramadhan kali ini tidak menjadi yang terakhir buat gua dan lu orang... harapnyer tahun depan pon boleh jumpa Ramadhan lagi skali.... doa gua buat lu orang sempena hari baik bulan baik nih... aderlah semoga lu orang terbuka hati dan tidak dihijab untuk melihat kepincangan politik di Malaysia yang menyebabkan Malaysia makin jauh dari hukum Allah....

Gua.... dari dulu, kini dan selamanya bertegas untuk memastikan bahawa undang-undang yang telah ditetapkan oleh Allah AzzaWajalla bertapak dan seterusnya menjadi satu-satunya undang-undang bagi seluruh warga Malaysia khususnya dan seluruh penduduk dunia amnya...

Gua berpegang kepada "barang siapa yang tidak berniat walau sebesar zarah pun untuk menegakkan undang-undang Allah di dunia, maka dikhuatiri hidupnya aderlah sia-sia" dan setiap yang sia-sia itu aderlah menjadi bahan bakar api neraka kelak...

3 comments:

  1. Asalamualaikum ! selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  2. Bhai Hati Muda...

    Waalaikumussalam... selamat berpuasa kembali... hehehe

    DeeDee Ifoh...

    'alaikas salam... marhaban ya Ramadhan...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja