Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 July 2012

Mengapa Syria?

Bhai... Gua nak tanya lu aaa... Aper yang lu tau pasai isu di Syria? Mengapa media dok canang macam-macam tentang Syria... "konon" ader berlaku keganasan kaum.. Penghapusan ethnik lar... Sunnah dan Syiah lar...

Bhai... Gua nak bagitau lu... Berhati-hati dengan laporan dari pelbagai media luar negara nih.. Banyak yang lebih teruk dari Media Prima... Al Jazeera pon pada gua ader agenda disebaliknyer... Ader dalang didalamnyer...

Lu tau dak.. Saper yang akan untung kalu Syria diserang oleh "kononnyer" askar PBB nanti... Takder lain yang untung melainkan Amerika Syarikat dan Israel... Pasai aper gua cakap camnie... Pasai....

Pasai... Amerika Syarikat perlukan kawasan telaga minyak yang ada di Syria... Dan dalam masa yang sama... Amerika Syarikat mahu mengekang kuasa Hesbollah daripada menggugat Israel dengan menggunakan roket Katyusha tue...

Iraq dan Libya dah dijatuhkan dengan cara yang sama.. Dan kini dah tabley nak mengancam Israel.. Amerika Syarikat dan Israel akan menggunakan cara yang sama iaitu media dalam usaha diorang untuk mengolah persetujuan semua orang untuk menyerang Syria dan Iran..

Yang ini gua cukup konfiden.. Malah gua cukup percaya keganasan yang berlaku di Syria aderlah sama seperti yang berlaku di selatan Thailand.. Ader anasir dari agensi lain yang membuat angkara...

Untuk pengetahuan lu.. Aper yang berlaku di Selatan Thailand sebenarnya digerakkan oleh agen Singapura dan Mossad Israel... Sebab itu lar setiap kali ader insiden berlaku di Selatan Thailand.. Orang Selatan Thailand akan menuduh Askar Thailand punya angkara sedangkan Askar Thailand tidak terlibat pon...

Jadi bagi kes Syria nih... Gua berani jamin... Yang buat keganasan di sana aderlah dicetuskan oleh agen CIA dan MOSSAD.... Sebab kalu betlaku keganasan... Senanglah Amerika Syarikat nak masuk menggunakan kuasa PBB... Korang mesti terlupa bahawa penaung dan pelindung Hesbollah selama ini aderlah Kerajaan Syria... Hafeez al Assad dan Basyar al Assad...

Kalu Syria dilemahkan... Selamat lar negara haramjadah Israel tue...

Dan majoriti rakyat Malaysia sekarang nih dah terpedaya dan diperdaya oleh media antarabangsa termasuklah Al Jazeera... Sampaikan kita siap mengata dan mengutuk Kerajaan Syria lagie...

Tolong aaaa... Jangan la sampai kita bagi saham kita kat Amerika Syarikat dan Israel untuk menjahanamkan Syria... Jangan kiter terperangkap dengan mainan seperti yang sudah berlaku di Libya dulu... Dimana merua memainkan dan memutar belitkan fakta sehingga Kerajaan Libya terbongkang...

Pikir dulu panjang-panjang... Teknik yang sama jugak sedang digunakan oleh RTM dan MEDIA PRIMA terhadap Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan......

2 comments:

  1. Bhai Akupuntakfaham...

    Sebenarnya takder mender yang berlaku di Syria... semuanya mainan dan putar belit media jer...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja