Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 July 2012

Masuk Jawi?

Bhai... Tetiba jer gua dapat tahu ader insiden Jawi buat perangai pecah masuk sehingga meruntuhkan pagar rumah orang..

Aper nih.. Agaknyer biler ader ramai orang muda masuk jawi... Terus perangai dah macam takder sahsiah sebagai pegawai agama...

Aper citer nih? Tabley ker jaga adap macam Muslim sejati? Aper daa...

2 comments:

  1. Memang pegawai penguatkuasa dan pegawai rendah Jawi takder sahsiah agama. Kebetulan jer mereka kerja disitu. Begitu juga dengan kakitangan rendah Majlis-majlis agama negeri-negeri. Sahsiah agama? yilek!!!! Yang ada sahsiah sikit ialah pegawai mereka. Sebab tu tindakan mereka yang dibawahan ada kalanya jahat dan tak der peri kemanusiaan.

    ReplyDelete
  2. Bhai Anonymous...

    Tue la pasai... diorang tak sempat ditarbiah kot... sibuk ngan kerja... sampaikan tak sempat ditarbiahkan... hehehe

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja