Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 July 2012

Urine Test UncleSeekers Disyaki Disabotaj

Bhai... hehehe... lu ingat susah ker orang nak sabotaj urine test orang lain... hehehe... benda kecik jer bhai... senang sesangat.... lagipon bukan depa test benda tue depan tuan punya air kencing tue...  ala... kalu orang nak sabotaj urine test tue... tak sampai 5 saat jer boleh buat macam-macam... hahaha

Sebab itu lar gua dah saspek dari awal lagi yang UncleSeekers maybe akan kena tahan lebih lanjut sebab "kunun" kantoi ujian air kencing (urine test)..... Itu jer cara paling senang PDRM nak sabitkan sesapa pon ... nak tahan orang ... itulah caranyer yang paling cepat, pantas dan senang... hahaha...

Lu minum ubat herba akar kayu pon boleh gak jadi kantoi urine test la bhai... hahaha ... tambah lagi dalam kes UncleSeekers... diorang dah mati akal nak tahan dier lebih lama... kalu pakai OSA.... orang akan kecoh.. kalu pakai ISA... GMI akan mengamuk... hehehe...

The best way... modified jer hasil ujian air kencing tue.... simple as that.... bukan susah... letak jer setitik dua bahan larangan... tambah lagi yang jenis diluted.... so... dapatlah urine test yang kantoi... tak banyak bhai...

So.. lepas nih akhbar dan media pencacai akan kasi havoc yang UncleSeekers nih kaki stone... kaki fit.. kaki  dadah... hahaha... kasi hilang kredibiliti dier dimata orang ramai... hahaha.... gua berani jamin.. yang media pencacai nih akan mainkan benda nih hari-hari.... akan dicanangkan satu dunia... hahahaha

Bhai... gua tak kata lar yang UncleSeekers nih baik maner... sebab gua pon tak kenal dier... tapi kalu bab POLIS nak sabotaj urine test nih... gua ader pengalaman... member satu rumah sewa gua masa bujang nih jenis kaki masjid... dier engineer kilang... kitorang gelarkan dier Ustaz.. kaki masjid...tak suka melepak tak tentu hala... waktu free kalu tak ke masjid.. mesti lar dier ader kat kilang buat research.... dier bahagian R&D ....

Selang tiga buah rumah kitorang sewa tue ... ader satu keluarga Polis... anak pompuan dier minat kat Ustaz kitorang nih.... cukup minat... siap selalu buat barang makan dan antar kepada dier... hehehe...... tapi bapak awek tue tak suka kat kitorang... terutamanya kat Ustaz nih... One day.. rumah kitorang kena rush... semua kena angkut naik land rover... suspek dadah depa kata... macam sial jer...

Masa urine test tue... kali pertama semua orang okey... takder masalah.... tapi biler ujian kali kedua ... tetiba jer ader dope dalam urine test... yang lawak tue... urine test Ustaz kitorang yang kena... terus dier kena tahan 14 hari... reman ... masa kitorang dilepaskan tue... kat rumah... kitorang dengar citer dari jiran-jiran yang pakcik polis tue khabarnyer gelak besar biler Ustaz kitorang tue kena reman pasai urine kantoi.... yang best tue... jiran-jiran siap bagitau yang pakcik Polis tue siap berbangga dan konfiden Ustaz tue kantoi urine masa kitorang naik landrover tue... belum pun buat urine test... macam dier tau-tau jer...

Sebab itular.... sampai hari nih gua cukup tarak percaya sama polis punya urine test.... semua sudah diejast punya.... macam siot jer...

2 comments:

  1. hahahaha!! polis? muahahhaaha!
    polis malaysia dah lama hilang integriti....

    ReplyDelete
  2. Bhai BudakBalun...

    Hahaha... Bukan stakat integriti.. tapi kredibiliti pon yilleks... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1