Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 July 2012

Gelaran Datuk Menyebabkan Rocky Bru Jadi Dungu

Bhai.... gua tak sangka... ingatkan Rocky Bru nih seorang yang boleh dikatakan bijak... tapi rupanyer... kesian... memang dungu... gelaran dan sogokan wang ringgit telah membangangkan dier... membutakan matanya.. dan menggelapkan hatinya...

Itulah aper yang gua nampak... rupa-rupanya ader sesetengah blogger yang kuat menghentam dahulunya mudah sahaja dilembutkan hatinya... bagi jer gelaran, pangkat, jawatan dan wang ringgit.... hehehehe

Biler wang ringgit dah ader depan mata.... kesalahan dan salah laku depan mata pon buat-buat tak tahu... kesian... boleh berputar 180 darjah...pening aaa... Sebaik jer Rocky Bru telah berjaya dibeli.... Kickdefella pon dibeli sama... Itu persepsi gua masa tue...

Tapi semalam... selepas gua dapat satu info..... baru gua tau.. dulu yang diorang menyalak dok bantai Kerajaan Malaysia ... bukanlah Kerajaan Malaysia sasaran sebenar diorang... sasaran Kickdefella dan Rocky Bru aderlah Pak Lah dan Khairy Jamaluddin...  dan kedua-dua blogger nih sebenarnya dibayar sejak dari mula untuk melakukan serangan kepada Pak Lah dan Khairy...

Siapa dibelakang Rocky Bru dan Kickdefella ..... hehehe... lu cari sendirik la bhai... info yang ader kat gua nik untuk gua jer... nanti tak pasai-pasai informer gua kena .... hehehe

So...... gua cukup kesian kat blogger Kickdefella.... yer la... punya la dier menunjukkan kesetiaan tidak berbelah bagi kat penaung dier... satu pingat gelaran pon tak dapat... member dier si Rocky Bru tue jer yang dapat.... tak adil betul la.... hahahaha....

Bhai Kickdefella... lu kena bodek kuat lagi la.... tengok Rocky Bru... bukan setakat bodek kuat.. tapi sampai sanggup menunjukkan dirinya dungu, bodoh, bangang dan tolol.... hahahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja