Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 July 2012

Bila UMNO Menguasai Pentadbiran Kedah

Bhai... Lu nak tau dak... Ramai orang ingat bahawa yanga mentadbir Negeri Kedah Darul Aman aderlah Pakatan Rakyat yang diterajui oleh PAS.... Tapi lu orang sumer tak tau bahawa yang menguasai Kedah aderlah UMNO...

Lu tarak percaya ka... Hahaha

Cuba lu siasat... Tengok aper yang berlaku kat Kedah sejak dari awal lagi.. ader ker UMNO/BN dok bantai setiap hari pentadbiran Kerajaan Negeri... Langsung takder...

Korang tak pelik ker... Hahaha... Tambah lagi biler kuar citer AUKU dan saham FGVH .. Tentang Himpunan Oren... Aper yang korang dapat tau...

Aper plak labun tahap bangang MB Kedah yang orang dok kata baguih sangat tue... Langsung takder hormat dengan idealisma kerjasama Pakatan Rakyat...

Aper... Dier ingat cara dier tikam Pakatan Rakyat tue dari belakang ker... Cheyy... Dier tikam dari depan la bhai.. Langsung tak pikir tentang siapa yang bagi kuasa pada dier... Kalu penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat tak undi itu hari... Dier ingat dier ader chan ker nak duduk jadi MB....

Gua tau... Azizan Razak nih lebih percaya kat UMNO dari kat rakan-rakan Pakatan Rakyat... Ini gua cukup tau...

Kalu benda sesimple isu saham Felda pon dier boleh permainkan Pakatan Rakyat... Aper lagi yang dier tak perdajalkan...

Gua berani jamin yang dier akan kuarkan statement mengatakan bahawa dier memberikan kuasa penuh kat PKNK untuk membuat pertimbangan pelaburan... Tengok la... Mesti itu jawapan dier tak lama lagi...

Dan si mangkuk Hadi Awang mesti akan bekap Azizan Razak nih tahap dewa punya... Kalu dah Hadi Awang bekap... Yang lain mesti samer macam orang takder kapla otak sendiri mau pikir... Dan terus sokong aper sajer yang Hadi Awang cakap...

Ini lah caranyer nak kasi pelingkop usaha rakyat nak menjatuhkan UMNO/BN.... Inilah caranyer dan agenda kerajaan perpaduan... Saki baki cam sial nih masih ramai dalam PAS... Sebab itu lar diorang masih lagi berhubung dibelakang tabir ngan Hassan Ali...

Pada gua.. kalu dibiarkan lagi orang macam Azizan Razak nih lead parti... Mesti lagi senang lar UMNO/BN nak sekat Pakatan Rakyat....

Celaka betul lar....

2 comments:

  1. Masalah besaq u azizan xleh ditegoq. Ikut kepala dia je la. Rakyat mungkin pilih pas lagi utk tadbir kedah. Tapi dgn majoriti kecik je. Dan mb kedah pastu bukannya u azizan dah tapi.. Tunggu je la

    ReplyDelete
  2. Bhai Joe Penang...

    Tue la masalahnyer... jenis kapla batu... susah nak dinasihat... ego lebih...

    Dier kira dier punya samseng jer... orang lain punya samseng dier takmo kira...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja