Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 July 2012

Ada Orang Kanan Tue...

Pergh... Hebat... Tak sangka gua... unsangkarable lar... Hahaha.. Blog baru sebulan... Facebook baru jugak... Pun dah ader pengikut... Siap ader orang kanan lagie... Hehehe... Biar betul nih....

Tak abis-abis lagi diorang nak buat magik.. Nak twist cerita... Hahahah... Khalil Afandi pon "kunun"nyer dah selamat dikebumikan...

Tup-tup kuar citer pasai ada orang kanan tue... Hahahah... Cayalah... Hebat...

Tapi satu jer yang masih lagi tak dapat.... Aper motif si Khalil Afandi serang JPM tue ... Dan siapa sasaran dier aaaaa...

Takkan penulis skrip "cerita" nih masih tak siap lagi buat skrip... Hahahah... Lawak lar... Berapa banyak aaa nak spin cerita nih...

Wei... Lain kali mau buat cerita... Kasi abis dulu skrip tue... Lo orang takder buat storyboard ker... Takder proof reader ker.... Hahaha

Kantoi la camnie.... Citer Imam Mahdi pon tersasar... Takder dalam blog dan facebook Khalil Afandi pon... Nih mana punya skrip nih lu orang rembat nih... Longkang betul lar... Hahaha

4 comments:

  1. Huhuhu... GU & EU spike lebih 100pip ke atas bro. Habislah gua tak raya esok

    ReplyDelete
  2. ari ni baru dpt masuk blog lu bro.dapat idea guna mozilla. selalu pakai chrome tak boleh masuk ada amaran virus. lu cek tengok apa masalah. haha!

    ReplyDelete
  3. Bhai Waris...

    Hahaha... memang dah spike dah... start pukul 3 petang lagi dah ader tanda-tanda nyer... hehehe...

    Gua walaupun untung lebih 80 pips semalam.. tapi ader satu yang masih floating pada paras 1.22299 hehehe... gua main EU jer bhai... hahaha

    ReplyDelete
  4. Bhai Hati Muda...

    Blog PinkTurtle ader masalah.. jadi biler blog gua ader link PinkTurtle .. terus jadi sangkut... tue yang pening tue...

    Takper.. gua dah kuarkan sementara blog PinkTurtle... terima kasih sebab ingatkan gua...

    Kepada PinkTurtle.. sila cek blog lu... ader masalah lar..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1