Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 November 2019

Bocor Juga Akhirnya

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... akhirnya terbocor juga... haahaha... Ingat senang ka mau tutup mulut manusia... Mulut tempayan boleh la cover... ini mulut manusia... Hahahaha.....

Kecoh dalam media sosial hari nih citer tentang Zahid Hamidi sembang pasai yang bagi cadangan agak MCA dicalonkan kat Tg Piai itu hari sebenarnya adalah dari cadangang Hadi Awang... Hahaha... Hadi Awang yang berkeras maukan MCA dijadikan calon.... Hadi Awang yang katanya memilih MCA untuk bertanding di PRK Tg Piai....

Hahahaha....

Kelaut sudahnyer #BMF tue... hahahaha...

Dah putus wayar rupanya Hadi Awang nih.... hahaha... adoilah.... gua gelak jer....

5 comments:

  1. BMF sekarang ni dalam akidah Hadi dan walaun2 adalah #BUANG MELAYU FIRST! Lepas ni pulak Hadi akan kuatkuasakan fatwa MUSTAHIL HUDUD di MALAYSIA #MHM! Hudud hanya boleh di buat kat atas pokok saja dimana pemimpin2 PAS duduk bertenggek kononnya mereka boleh nampak jauh kehadapan. Tapi kalau setakat rabun serta mata penuh katarak, dok atas pokok pun tak akan dapat tengok apa2 pun!

    Nick.
    cape Tiger.

    ReplyDelete
  2. Hadi kan juara menasikh mansuhkan fatwa2 dia sendiri....

    ReplyDelete
  3. Wahai Penduduk Kampung Semburit sekelian..!

    Bersama beberapa perkembangan sebelum ini serta apa yang berlaku semalam di mana di dua Adun PKR yang pro Azmin bertindak memboikot Sidang Dun Melaka sehingga usul kerajaan negeri untuk melantik Pengerusi PKR negeri itu, Abdul Halim Bachik sebagai Senator ditolak dengan undi 13-12, Anwar kini sebenarnya tidak boleh berlembut atau berdiam diri lagi terhadap mereka yang menentangnya dan cuba menghancurkan PKR

    Bagi mesyuarat sayap Wanita PKR yang memang menjemput Azmin sebagai perasminya, kumpulan pro Azmin dikhabarkan akan memakai pakaian yang berbeza untuk menunjukkan perbezaan dengan mereka yang pro Anwar.

    Geng Azmin juga diperkhabarkan akan turut melakukan pemboikotan dalam Kongres Keadilan Nasional yang akan diadakan di Melaka pada 6 hingga 8 Disember depan.

    Hanya mereka yang pro Azmin dibisik-bisikkan tentang perbezaan pakaian yang perlu dipakai itu, manakala yang memakai uniform yang biasa dipakai selama ini akan dianggap sebagai pro Anwar.

    ARI ARI CITER GADUH SANA GADUH SINI
    TARIKH PERALIHAN KUASA BAKAL PM- 8
    RAKYAT DAH FED UP NAIK BOSAN SKG INI
    USUL KAN PULA UNDI ATOK ABIS PENGGAL DI PARLIMEN

    Ari ari citer bila mau tukar PM laa citer tarikh peralihan kuasa laa ,,, ari ari citer mau undi tak caya laa..bla.. bla..bla..!!

    rakyat sudah fed up..!! dan bosannn..!!!

    Apa kata Ahli Parlimen mana mana puak usul pada speaker buat undian sapa mau atok kekal abis penggal pulak... asyik undi tak caye bila mau selesai daaaa..!!

    Amacam semua...!!??

    Ok tak cadangan ni...!!!

    mohon blogger main kan usul ni .. amacam 0ok tak...!!

    FormulaHilangStress = BMF + PopCorn Tambah + Tepuk

    ReplyDelete
  4. Psiko kuatlah lu mat...

    ReplyDelete
  5. INI BUKAN SIRI LIWAT 3 LA BANGANG..!!??

    INI GANGGUAN SEKSUAL...CUKUP CUKUP LAH TUU...!!22 TAHUN BAHANA PERSEPSI FITNAH

    Mana ada liwat. Tapi gangguan seksual. Mangsa tak dakwa diliwat tapi cuma disentuh kemaluan dan diminta berbuat seks luar tabii. Selain diberikan ugutan...persepsi fitnah jijik..!!

    Cukup2 lah 22 tahun buat persepsi fitnah bodohh...!!!!!

    Itu la pasal aku mintak Jijah sebagai TIMBALAN PERDANA MENTERI Malaysia bertindak SEGERA..!!!

    Kepada Wan Ajijah kalau hang tak nak tgk hubby hang merengkok dlm penjara 10 tahun... hang sekarang berjawatan TPM Orang No 2 dlm kerajaan Malaysia...!! Hang kena laku kan sesuatu untuk menghalang Tun dari bermaharaja lela.

    Kalau hang nak tgk Bang Non jadi PM ke 8 hang kena lakukan sesuatu sebagai TPM Malaysia

    Hang boleh pengaruhi PDRM, SPRM, AG dan KDN..

    Hang ada jawatan dalam kerajaan orang No 2 di Malaysia... nak selamatkan laki hang sebagai TPM kena gerakkan langkah hang dari sekarang sebelum terlambat.. !!!!!

    Kalau hang tak bertindak dari sekarang dengan jawatan TPM hang pun lingkup....!!!

    Act Now TPM Malaysia TPM Jijah...!!

    Secara amnya, kes ini susah untuk dibuktikan. Sebab tak mungkin perlakuan itu dilakukan di hadapan orang ramai. Jadi, apabila sukar dibuktikan, kenapa masih dibuat tuduhan?

    Jelas, tuduhan ini bukan untuk mensabitkan DS Anwar hingga masuk ke penjara seperti dahulu. Tapi cukup setakat membina persepsi negatif terhadap DS Anwar.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1