Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

23 July 2021

Kerajaan Gagal Yang Semakin Gagal

Bhai/DeeDee semua...

Dikala kita semua terkurung... Dikala kita semua tidak dapat berhari raya Qurban... Dikala kita semua tidak dapat menunaikan Solat Jumaat dengan baik dan teraturnya...

Kadar jangkitan Covid-19 makin meningkat.. Gila betul lar...

Ini semua sebab adanya Kerajaan Gagal yang semakin gagal.
Ini semua sebab adanya Perdana Menteri Gagal yang semakin gagal.
Ini semua sebab adanya Menteri Kesihatan Gagal yang semakin gagal.
Ini semua sebab adanya Kabinet Kerajaan Gagal yang semakin gagal.



3 comments:

  1. rasanya,, azmin nnt bila nak bertanding,, kat mana2 tpt pun dah tak selamat dah bg dia,,
    tak hilang wang deposit pun dah kira masib baik dah,, rasanya, 1 msia dah angin dgn dia nie,,,, 😄😆

    ReplyDelete
  2. Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad sedia menjadi saksi kes mahkamah membabitkan Ahli Parlimen Muar Syed Saddiq Syed Abdul Rahman yang dituduh pecah amanah dan menyalahgunakan wang sumbangan parti.
    Dr Mahathir berkata, beliau sedia menjadi saksi kerana yakin ada pihak tertentu berusaha membunuh karier politik bekas Menteri Belia dan Sukan itu melalui pendakwaan di mahkamah.

    Tidak ada satu pun trial by media sebagai penyamun, pencuri, perompak dan sebagainya. Nasib Syed lebih baik dari Bossku belum ke mahkamah semua gelaran buruk oleh media berkumandang.

    Pada Syed tak payah nak memacam, gelabah bagai kata ramai lagi yang kena kau siap pasukan peguam kau.

    Tak payah nak membising bagai..!!

    Tinggalkan semangat dari bumi Kerala tak guna itu. Buang kan jauh jauh.


    #bawakotakbukanpisau

    ReplyDelete
  3. Berapa banyak nak kumpul tak kisah lah Tuan Syed - Di mahkamah nanti hanya peguam bela sahaja yang berkumpul mungkin peguam handal Tun pun berkumpul sekali. Bring it on. Dengan 9,836 menyumbang pada tabung rayuan Syed Saddiq untuk membayar wang jaminan dan kos guaman, namun jumlahnya bukan sahaja mencukupi, tetapi berjaya dikutip kurang 24 jam.

    Jumlah penyumbang, jika dibandingkan jumlah yang mengundi beliau pada PRU-14 – mewakili 44% daripada 22,341 pengundi.

    Penulis percaya, penyumbang tersebut tidak semestinya mereka yang mengundi beliau, akan tetapi mungkin menyebar di seluruh negara.

    Amaun RM715,500 jika dibahagi dengan jumlah penyumbang, purata lebih sedikit dari RM72.

    Di mahkamah medan Syed sekurang kurang nya elok buat sumpah laknat macam bossku... akibat sumpah laknat tuan yang memfutnah jijik tertebuk muka nya sendiri dan PRK lagi banyak undi berkumpul menjatuhkan Tun dan PH.


    q serra serra bring it on

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1