Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 July 2010

BlueHyppo Jatuh Tersembam

Hahahaha.... Gua tak tau nak cerita aper.... nak gelak pon ader... nak sedih pon ader... yang pasti .. bergegar pentas dan rostrum biler BlueHyppo jatuh tersembam... hahaha

Orang kata tak baik gelakkan kat orang yang jatuh... okeh.. gua tak gelak.. cuma gua tak dapat bayangkan bagaimana bunyi dan gegaran yang berlaku... lu tau la kan.. saiz badan bluehyppo besar mana... sekali jatuh.. huh... mau retak simen lantai... hahaha..

Kesian sungguh la gua kat bluehyppo nih.... tue la pasal... badan gedabak sangat... makan lagi banyak gula... hahaha... Pasai tue la Najib Razak naikkan harga gula... supaya bluehyppo tak amik banyak gula... hahaha...

Cuba kalu bodi bluehyppo nih slim macam Ziana Zain.. tentu Najib Razak lagie suka... hahaha.. Ini tak... sejibik macam bluehyppo... hahaha.... maskot TM tue.... hahaha...

Korang nak baca citer bluehyypo jatuh tersembam ker... hahaha... boleh baca kat sini...

Abis la ... lepas nih ader yang kena turun pangkat ker.. kena buang ker.... tak pasai-pasai jer bodyguard bluehyppo nih yang kena marah... dipersalahkan... Bhai... lu bayangkan la... macam mana bluehyppo boleh tak tersungkur... udahler badan besar badak air... pastue pakai kasut tumit tinggi tue... hahaha... pasai nak nampak tinggi walhal memang dah sohih spesis katik... kakaka....

Bluehyppo spesis katik... hahaha....

5 comments:

  1. ادوياي .تق له نق بلاه سوڠڬوه .نق ڬلق تق سمڤاي هاتي .موهاهاها

    ReplyDelete
  2. Bhai Restless...

    Sori la bhai.... gua kalu bab membaca jawi nih.. merangkak-rangkak skit... yer la.. semua pasai sistem pendidikan kat Malaysia la... subjek jawi takder dalam silibus masa gua belajar dulu... yang best tue tahun gua la pulak yang kena pancung oleh Khir Johari... hampeh tul la...

    hahahaha...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. hahahaha..
    Cian bluehyppo..klu x baca tu aku pn xtau..

    ReplyDelete
  5. Tak baik kita gelakkan orang jatuh berdebuk cenggitu..kesihan dia...mmm tapi aku cuma nak tanya, berapa kala Richter?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1