Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 August 2018

Apa Agenda Rafizi Ramli?

Bhai/DeeDee semua...

PKR akan adakan pemilihan tak lama lagi... Jadi la ni ramai yang kat dalam PKR nak tunjuk hero.. nak tunjuk Anwar Ibrahim tu sebelah diorang.. nak tunjuk bahawa tanpa diorang PKR akan jahamam dan PH akan terbongkang...

Hahaha... gua gelak jer semenjak dari sebelum PRU14 lagi.. tambah biler jenis "kureng kasih sayang" nih dok menggila mainkan emosi dan sentimen... Hahaha....

Aper yang gua peratikan... dan gua ramalkan
.... aderlah... kejatuhan dan pecah belah PH sebenarnya akan datang dari geng-geng "kureng kasih sayang" ni.... tambah lagi takdee satu jawatan waima ke GLC pon yang nak dibagi kepada geng-geng ni walaupun diorang kata kerana usaha dioranglah PH jadi menang...

Hahaha.....

Aper pon.... mamat bernama Rafizi Ramli ni nak cepat sangat keatas.... bahaya ooo.. lagi cepat jatuhnya... hahaha

Bab Anwar Ibrahim pulak.... dier jatuh dan terbongkang bukan sebab dier tak layak.. tapi sebab dier bodoh pilih orang yang keliling dier dan diee bodoh dengar cakap orang-orang pengampu yang ader bercambah keliling dier sejak dari dulu...

Hahahaha....

By the way.... mimpilah untuk jadi PM ke 8..... hahahaa

6 comments:

  1. boddo pkr join bersatu
    penat 1998 2018 begitu saja
    sinang sinang bagi matde jadi pm
    tak ada keyakinan diri
    dah bilang jnagan pecaya mtde lu olang tak denagrrrr

    dap suka sebab ajinda depa apa peduli lu melayu berebut jadi pm
    janji china punay ada dapat
    nampak dak ada mb - melayu boddo

    sesungguhnya kerajaang maknusia ni memnag gila
    bila menang berebut pangkat
    berjuang untuk agama tm semua tipu belaka
    penyedap telinga

    ReplyDelete
  2. Bhai...
    Lu punya ramalan PRU14 pun ke laut Bhai...
    Cakap jer cantek tapi pada lu lah Bhai...
    Lu ingat semua orang ni bodoh ke Bhai....
    Agensi lah sangat......
    Poodah

    ReplyDelete
  3. lu pun sembang juga cai cipan...lu gak yg sokong ph ala2 harapan baru konon...puiiih la agensi

    ReplyDelete
  4. bila - geng tangan bergantung, tengkok pun kena sokong, punggung kena palam naik nnti... alamat sinking of malaysia la jadiny... sama naik je yg si botak dengan si-mata lebam nie... dua2 kerakusannya tak tertapis...

    ReplyDelete
  5. Kdg2 blog ni ok..kdg2 blog ni ntah ap2...layan je la..pastu pandai2 la nilai sdiri..

    ReplyDelete
  6. biarlah anwar nak wat apa pun. 20 tahun berjuang bro c+++ masuk keluar penjara ko ape tau jerih peritnya.ko duduk lokap pun xpernah nak sembang lebat ..gaji pun kerajaan bayar nak sembang tentang perjuangan .rafizi sumbang 1 juta duit simpanan kehulu kehilir bawa trak kempen .ko c++ buat ape?.ramal keputusan pru14 pun kelaut .agency ape kejadahnya mengabihkan boreh aje.eloknya bubar lah agency tukar dengan invoke haha. at least dia buat groundwork .agency buat wayang je .hehe.kesian najib

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja