Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 July 2024

Kena Kencing Lagi Dengan Anwar Ibrahim

Bhai/DeeDee semua....

Pakar Kencing macam ini lah... Hahaha... Data sebenar boleh semak disini

HAHAHAHAHA



3 comments:

  1. Aku sungguh heran lah engkau ni. Itu kan prestasi cybersecurity utk negeri2 ASEAN.
    Tak boleh ke Anwar target utk Malaysia lebih secure dibandingkan negeri2 lain dlm dunia ni? Tidak terhad dlm ASEAN sja?

    US mencapai 82.4, Canada 79.4, Singapore sebenarnya pada masa sekarang GI mereka adalah 92.5

    ReplyDelete
  2. Aku sungguh heran lah engkau ni. Itu kan prestasi cybersecurity utk negeri2 ASEAN. Lagipun itu score utk tahun lepas, 2023.

    Tak boleh ke Anwar membuat target utk Malaysia lebih secure dibandingkan negeri2 lain dlm dunia ni?
    Tidak terhad dlm ASEAN sja?

    Pada masa sekarang, sebagai misalan, Finland scores highest Final Cybersecurity Score dgn 92.81.
    Diikuti oleh Norway, 92.63. Denmark, 92.45. Australia 89.99. UK 89.75, Sweden & Austria sama2 89.55, Japan 88.77, USA 88.60 & Canada 88.33.

    Jgn lah begitu cepat mengatakan Anwar kali kelentong.
    Bagi yg faham tentang cybersecurity, apa yg dikatakan Anwar tu benar belaka.

    Tak takut kah engkau dosa sesama manusia? Diakhirat nanti besar atau kecik dosa kita kpd orang lain, akan tetap dipertanggungjawabkan juga.
    Pahala engkau akan dihadiahkan kpd orang yg engkau sakiti, tau tak?

    Rasulullah SAW berkata: “Sesungguhnya mereka yang muflis dalam kalangan umat ku ialah mereka yang datang pada hari kiamat kelak membawa pahala daripada solat, puasa dan zakatnya. Namun pada masa yang sama dia juga membawa dosa memaki-hamun sesama manusia, dosa menuduh seseorang dengan tuduhan yang jahat, dosa memakan harta orang lain dengan zalim, dosa menumpahkan darah sesama manusia, dosa memukul atau mencederakan sesama manusia.

    “Maka diberikan pahalanya kepada mereka yang dizaliminya ketika di dunia dahulu. Jika habis pahalanya sedangkan belum selesai tuntutan manusia ke atasnya, maka diambil dosa manusia itu lalu ditanggung ke atasnya dan akhirnya dia dihumban ke dalam api neraka.”
    - Hadith Sahih Muslim.

    By the way, aku tak mintak engkau publish komen aku ni.
    Cukup lah sekadar jadi bahan bacaan utk engkau sorang.

    Semuga ada serba sedikit kesedaran utk mengurangkan dosa sesama manusia.

    ReplyDelete
  3. Nanti klau sendiri kena scam ratus ribu, baru ada akai.

    Jangan sombong

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1