Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 February 2010

Mustapha Mohamed Bukan Rakyat Kelantan

Ader sorang mangkuk nih.. konon katanya dari Jeli (wakil rakyat lagie)... dok bangga konon sebagai rakyat Kelantan.. tapi sebenarnya mangkuk nih (Mustapha Mohamed) bukan rakyat Kelantan... sebab apa gua kata dier bukan rakyat Kelantan.... hahaha..

Nie dier jawapannya... hahaha...

Sebagai rakyat sesuatu negeri... seboleh mungkin dier akan pentingkan negeri dier dulu.. dier akan sokong apa sahaja yang baik untuk negeri dier... sebagai contoh la... mana pernah orang Kedah akan sokong negeri Selangor masa musim bolasepak liga Malaysia... giler aper... tak pernah dibuat orang...

Samer gak... mana ader orang Kelantan akan kibarkan bendera Johor kat kereta dier... giler aper... semangat patriotik kenegerian tue susah nak buang... kita amik contoh lagie ler... mana ader orang Malaysia akan kibarkan bendera Singapura waktu tengok bola Selangor lawan Singapura di Stadium Shah Alam... kalu ader yang buat jugak tue... sohih memang giler...

So.... Mustapha Mohamed nie memang dikategorikan sebagai orang giler... yer la... kata mengaku anak Kelantan... tapi dok pedajal negeri Kelantan.... dok tak sokong apa yang baik untuk negeri Kelantan... malah cari jalan nak pedajai negeri Kelantan... aper punya rakyat la nih.... Patut Sultan Kelantan buang negeri jer mangkuk Mustapha Mohamed nih... buat apa simpan mangkuk nie...

Mustapha Mohamed patut malu mengaku jadi rakyat Kelantan.... Sultan Kerajaan Kelantan kalo ader telor sila buang negeri mangkuk bernama Mustapha Mohamed nih... Lucutkan dier punya status sebagai anak negeri Kelantan... itupon kalo Sultan Kerajaan Kelantan ader telor la...

6 comments:

  1. Pembetulan.
    Ada gak org lain yg giler. Asal Kelantan tapi sokong Nogori masa main bola. Apsal? Awek dia org Nogori. Sementara nak jadi bini..
    Ni Stopa ni letak tang mana? Awek dia UMNO negeri mana? Pusat?

    ReplyDelete
  2. Bhai Restless,

    Biler plak gua hina sultan.... takder la... baca balik ayat tue bagi paham... hahaha...

    Perkataan "ader telor" tue sama makna dengan "ader brani" ... sama macam perkataan "chicken" tue yang sama makna dengan "pengecut" ..

    hehehe...

    ReplyDelete
  3. Okeh la...

    untuk tidak diklasifikasikan sebagai menghina... gua tarik balik perkataan Sultan... okeh...

    ReplyDelete
  4. dia tu mmg mangkuk dan mangkaq..

    haha..sempat lg strike perkataan sultan.. yela.. sultan kan lebih MULIA dr nabi muhammad kan bhai.. wakakakaka..!!

    * erk!nnti aku plak masuk court! :P bleh strike ke? huhu..

    ReplyDelete
  5. Bhai Aduka...

    Lu punya komen takder kena mengena dengan menghina Sultan... sebab lu dah compare ngan Nabi Muhammad... jadi kira macam kontra la...

    bukan aper... puak-puak lagi satu tue memang takder masalah kalo hina Nabi ... takder hal ngan diorang... tapi jangan hina Sultan ... itu jer...

    Lu tengok berapa banyak laporan polis AdukaTaruna dapat berbanding CheDet dapat masa hina Nabi dulu...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1