Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 February 2010

Tanda-Tanda Zambry Kadeer Kecut Telor

Sekarang nie semakin hari semakin dekat plak kepada tarikh 9 Februari 2010 ... Memang rasanya hampir seluruh warga Negeri Perak Darul Ridzuan tertunggu hari bersejarah tue... Ader yang rasa nak terkucil, ader yang rasa nak terberak dan ader plak yang nak menangis da ader plak yang macam nak bergumbira... apa-apa pun telah ujud plak tanda-tanda Zambru Kadeer kecut telor... hahaha..

Mana tak kecut telor punya.... yer la... belum tentu kali nie MB Mahkamah nie boleh menang... tapi kalu memang... itu semua memang dah dijangka.... hahaha... kalu kalah la yang paling rasa pelik... dan sure masa tue... bukan setakat kecut telor... usus pon rasa nak terkeluar ikut lubang pungkoq... hahaha

Zambry Kadeer dimasa kecederaan nie (macam main bola la plak)... memang risau... gundah gulana nampak... cakap pon dah makin merapu teruk... pastue plak.. sekarang nieh macam-macam projek Kerajaan Persekutuan tengah jalan kat Perak... haha... itulah tanda-tandanyer ... hehehe... mungkin ader yang kena bubar DUN la pulak... hahaha..

Kalu tidak Zambry Kadeer kecut telor.. takkan dier cabar Nizar Jamaluddin and the gang suruh letak jawatan sebagai ADUN... giler aper.. hanya orang bodoh jer yang akan letak jawatan ADUN sebelum DUN dibubarkan.... sebab... nanti dah tak bholeh bertanding lagi la... hahaha....

Jadi biler Nizar dan rakan-rakan dah hilang kelayakan nak bertanding... senang la Zambry Kadeer... baru la dier ader brani.... baru la dier ader bertelor balik... la nih dier tengah kecut telor nih... hahaha..

Apa-apa pun.... Zambry Kadeer dah terbukti tengah kecut telor tue... hahaha.. kita tengok apa lagi komen yang akan dier kemukakan... hahaha... cukuplah tue Zambry Kadeer ooi... lu tue buat malu orang Perak jer la... hahaha... lu tue cuma MB Mahkamah jer.... hahaha

3 comments:

  1. Salam Bhai,

    Zamry ni memang dah kecut telor. Kesian bini dia.

    Bhai,

    Zamry ni teman tengok pun kesian. Ada Ph.D dalam sains Politik dari State, tapi bangang sungguh. Dan dia suruh ADUN PR jadi bangang macam dia. M3M menulis Zamry sakit jiwa. Mungkin juga Bhai. Tanjung Rambutan Tak jauh dari Ipoh. Dia boleh serahkan diri atau kak midah adun BN tuh , boleh tolong boleh seret dia ke Taman Bahagia. Atau keduanya boleh masuk sama-sama.

    ReplyDelete
  2. Bhai Sheikh,

    Memang gua dah agak dah... ramai yang dok kata Zambry Kadeer dah kecut telor... tapi nak buat camana...

    Oh yer.. rasanyer Hospital Bahagia tak mampu nak tampung 3 ekor katak + 1 pokka dan 26 ADUN BN ... hehehe...

    Apa-apapun Kak Midah dulu yang patut pi cek kat Hospital Bahagia Tanjung Rambutan pasai dier teringin sangat nak jadi MB Wanita pertama di 1Malaysia.. hahaha

    ReplyDelete
  3. apa PR khasnya Pas buat untuk menanti praya baru? Adakah kerusi yang ada kekal dan boleh tambah beberapa kerusi lagi? Umno dah mula main gendang kulit babinya kat TV dan radio. Masalah kepimpinan PKR dan Dap terus dimainkan. Saya berharap semua pimpinan PR waspada dan teliti sikit bila nak mengeluarkan cakap kerana anytime hantu-hantu BN boleh perangkap. Pasukan perang saraf perlu dptkan banyak isu untuk dibekalkan masa praya kecil nih.

    Kaji selidik kecenderungan pengundi di 3 Dun yang diwakili katak-katak itu perlu dibuat segera. Saya nampak melayu kampung masih pekat pekaknya.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1