Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 April 2010

Siapa P. Kamalananthan Tu

Member: Ring..ring... Hello Bhai... siapa aaa... P. Kamalananthan tu?
Gua: Ntah ler... diorang kata dier contoh terbaik 1Malaysia? sebab konon ader nama "Kamal", "Alan" dan "Nathan" ... hahaha.. giler ker aper.. Woi... ko tak reti bagi salam ker? Waalaikum salam... hahaha

Member: Hahaha.. terkena gua... oh yer.. pelik la... tah mana kutip aaa calun cam nie..? Banyak ker estet kat Hulu Selangor tue?
Gua: Ntah ler... rasa gua ader la dalam dua ker tiga estet kat situe... ini calon "buang bayi" nih... Samy Velu tarak suka sama ini nama... hahaha

Member: Abis tue takkan Samy tak marah? Ader chan menang ker?
Gua: Samy Velu memang marah.. sebab tue la dier tak kuar buat PC. Memang la ader chan menang... janji sen kena ader.. hahaha

Member: Bhai... lu turun tak?
Gua: Mungkin tidak, pasai... gua bukan blogger UMNO/BN macam Parpukari ... sen untuk politik gua dihadkan... hahaha.. kena pikir sen untuk anak bini dulu... hahaha...

Member: La... takkan sengkek kot?
Gua: Bhai... bos syarikat gua kerja nih orang UMNO/BN... baru nih dier kena ngan Bank Negara pasai AMLATFA 2001... Akta Penggubahan Wang Haram dan Pembiayaan Pengganas 2001... jadi semua akaun bank kena frozen.. termasuk la ngan gaji gua... hahaha... ratusan juta bhai...

Member: Dah berapa lama sangkut gaji?
Gua: Dah dua bulan la bhai.. sekarang nie dok mengabiskan duit simpanan.... dah kering dah pon...

Member: Takkan sikit pon takder nak buat modal pi Hulu Selangor?
Gua: Err.. kalu lu ader lebih.. pass pass la kat gua buat modal... hahahahaha...

Member: Lu agak saper menang Hulu Selangor nih?
Gua: Hahaha... yang menang tentulah orang Hulu Selangor... banyak gula-gula turun bhai... Santa Klaus ader mai awai... hahaha... errr.. sori buat lawak bodo... ini pandangan gua... gua rasa Pakatan akan kantoi la kat Hulu Selangor nih... jangan tanya gua pasai apa...

Member: Kenapa lu cakap Pakatan kalah?
Gua: Suka gua la apa gua nak cakap... hahaha... kan dah bagitau jangan tanya... aper daa..

Member: Bhai.. gua dengar lu skarang nih pakai line DIGI ... betul ka?
Gua: Gua pakai tiga-tiga provider... kalu kantoi satu macam raya itu hari Celcom buat taik.. gua masih ader Digi dan Maxis... lu persal tanya... nak sponsor kredit ker?

Member: Takder la.. pelik gak gua.. pasai line Celcom dan Maxis kat Hulu Selangor macam taik la...
Gua: Baru lu tau ka... hahaha... sajer la diorang sekat kasi slow berukband kat Hulu Selangor la bhai... lu ingat BN bodo ka?

Member: Hahaha... gua pun ingat BN bodo... hahaha.. Okeh la.. kredit dah ciput la... nanti ader masa gua call lu balik..
Gua: Cakap la lama-lama... lagi lama lu call gua kat Digi nih.. seminit gua dapat 3 sen... kalu Khamis, Jumaat atau Sabtu.. gua dapat dua kali ganda... hahaha... call la lagie...

Member: Macam siot jer lu.... hahaha
Gua: Hahaha.... lain kali tiru cam gua... hahahaha..

tuuuuuuutttttt...

* p/s: lain kali sila la call gua lama-lama yer... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1