Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 April 2010

Tiada Yang Pelik, Tiada Yang Hairan,

Bhai....

Tiada apa yang pelik dan tiada apa yang hairan... benda dah memang disaspek sejak dari awal lagi... memang gua dah jangka BN akan menang besar... yer la .. lebih dari 1000 undi majoriti tue... mula-mula dapat info sebelah pagi semalam ... sekitar pukul 9 pagi.. gua dah jangkakan bahawa BN menang dengan lebihan undi dekat 2000... tapi apa-apa pun BN dah menang..

Orang Felda suka sangat kat P. Kamalanathan... yer la... dengan adernyer P. Kamalanathan nih... orang Felda dapat duit tunai... kat Gedangsa, Sg Tengi, Soeharto dan Sg Dusun... duit berterbangan dalam sampul duit raya pun ader.. sampul surat merah kecik pon ader.. dalam sampul surat warna pink pon ader... hahahaha...

Dari sekecik-kecik nilai sebagai RM150 sampailah ader yang dapat RM1000 dalam samput tue.. Itu tak termasuk yang kat Kalumpang, Rasa, Kerling, Batang Kali, Bkt Sentosa dan Sg Buaya.... fuh... mewah tue... mau makan besar sepanjang minggu nih....

Hahaha.. KFC kat KKB dan Tg Malim akan kena serbu la lepas nih.. yer la... duit dah banyak... Pasaraya Angsoka kat Tg Malim tue pon mungkin kena serbu gak... hahaha..

Mengikut jejak duit yang toyol-toyol gua kejar sejak dua minggu sebelum pilihanraya sampailah kepada semalam... kitorang jejak pengeluaran duit cash dari beberapa bank pada nilai yang terlalu besar... total semua mencecah RM65.8 juta.... tak tau la pi mana duit tu... mungkin banyak yang dah sampai ke tangan para pengundi di Hulu Selangor...

Gua dah saspek benda nih akan jadi so.. gua mintak toyol gua yang kerja ngan bank monitor pergerakan duit tunai atas akaun-akaun tertentu... jadi.. itu yang dapat tau duit kuar banyak tue... pergh... hebat... mana diorang dapat duit nak kuar banyak tue aaa... hahaha...

Itu semua duit cash.. yang direct transfer guna FPX pulak tak sempat nak jejak.. tapi gua rasa sure lebih dari sekali ganda kot.... kalu dah labur banyak nih... takkan tak boleh menang kot... yer la.. nak bayar blogger UMNO/BN lagi.. err. ParpuKari.. lu dapat berapa aaaa... kasi tau la... hahaha...

Kita tengok apa yang P. Kamalanathan akan buat untuk Hulu Selangor... kita akan jejak... tuntut semua janji... hehehe... Wei orang Hulu Selangor... dah boleh tue mintak RM3 juta yang Najib janji nak kasi hari nih... so pi la Putrajaya hari nie.. tuntut duit cash untuk Sekolah Cina tue... hahaha... jangan kasi Najib lepas lari...

SPR dan SPRM memang buta ... tak nampak Najib Razak buat kesalahan rasuah pilihanraya nih.... memang la SPR tak boleh harap punya... balachi BN... sah komponen BN la SPR nih...

2 comments:

  1. errrr.... bai, gua nak tanya ni,duit yg banyak tu sebenarnya duit sapa ha......!!!!??

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Gua tak berani la nak letak nama diorang kat sini.. nanti kena saman... tapi yang pastinyer semua duit tue adalah duit yang disonglap dari rakyat..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1