Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 April 2010

Hulu Selangor Royal Rumble Begin

Hehehehe... I just want to inform each and everyone who read this blog about the P094 Hulu Selangor Royal Rumble. It is now begin to be shown neither via live telecast nor pay per view but rather than "you see and hear it yourself" on the spot right in the middle of the election moods... Hahaha...

Hahahaha... aper yang gua melalut bercakap bahasa Mat Salon tadi aaa... hahaha... takder aper... sesajer jer.. Cuma itu baru intro jer bhai.... hahaha... bagi yang ANTI-PPSMI ... hahaha... gua nak terjemah skit.... Persengketaan ala "Royal Rumble" macam kat WWE tue sekarang nih korang sumer boleh tonton bukan melalui TV percuma atau berbayar... tapi hanya dengan berada di tempat yang betul pada masa yang betul... hahaha

Banyak sumber yang info kat gua benda-benda nih... ader yang citer kat gua kejadian sampai ader yang menyinsing lengan baju... ader yang muka dah jadi merah padam... ader yang dah tak bertegur sapa.. ader yang dah nak memboikot.. ader yang rasa nak kuar parti jer... hahaha....

Khabarnyer la... MIC sekarang nih berpecah 3 puak... satu puak sokong G-String Palanivel, satu puak lagi sokong Mugilan... dan satu puak lagi sokong kalu calon UMNO yang bertanding di P094 Hulu Selangor... hahaha... itu baru MIC bhai... hahaha... belum lu tengok kat dalam UMNO plak...

UMNO plak berpecah kepada 5 puak... satu sokong G-String Palanivel menjadi calon, satu sokong V Mugilan, satu sokong Ust Farid Ravi bertanding sebagai calon, satu sokong Muhammad Mohd Taib jadi calon dan satu puak lagie sokong Mohd Khir Toyo bertanding kat P094 Hulu Selangor...

Giler ker aper diorang nih.... yang bodoh sangat nih kenapa aaa.... semua nak tunjuk diorang punya pengaruh dan kekuatan... malah siap lobi melobi bukan setakat kat Muhyiddin Yassin dan Najib Razak jer... tapi siap guna pengaruh Che Det pon ader... macam la cakap Che Det tue orang lain nak terima... hahahaha... bodoh tahap mangkuk ayun la diorang nih...

Letak la saper namer dier ... kalau tak diizinkan Allah S.W.T mamat tue menang... sampai 10 kali PRK pon takkan menang punya... hahaha... Apa-apa pon ... Pakatan Rakyat jangan over confident... nanti kena ... jadi lebih baik berhati-hati....

1 comment:

  1. waah...macam hebat je tajuk ni bhai!! ada main gigit-gigit telinga ke ??

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1