Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 November 2016

Habislah Kering

Bhai/DeeDee semua..

Habislah kering segala dana yang ada didalam negara.... dihisap dan disedut dari segenap arah... tanpa ada rasa bersalah... dari sekecil-kedil syaitan sampailah yang ber pangkat dewata raya... huhuhu...

Betullah kata satu perumpamaan tue yang berbunyi "pukul selagi boleh, rembat selagi sempat" ... itulah nampaknya apa yang berlaku di Malaysia....

Negara yang cukup kaya pun boleh jadi papa kedana... Negara yabg matawangnya satu masa dahulu sewaktu penubuhannya sama tara dengan Amerika, kini sudah hampir sama taraf dengan Timor Leste....

Adoyailah.... syaitan sungguh lah... itu nasib baik bukan lebai yang berkuasa... kalau lebai yang berkuasa, mahu botak segala bukit dan hutan... huhuhu....

Adoyailah...

1 comment:

  1. Apa nak risau bhai zaman Tun M dulupun habis wang rakyat disapu tapi kini dia boleh je korang maafkn bhai.. harap2 bakal Tun N(ajib) pun boleh jugak lah ye korang maafkan.. boleh bhai?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja