Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 November 2016

Ops Gempur

Bhai/DeeDee semua...

Hahahaha.... mulanya gua nak tulis tajuknya sebagai Ops Lalang 3/4 ... Tapi tak jadi... hahaha... sebab memang yang buat Ops ni spesen jenis ThreeQuarter (3/4) ..... Siapa lagi yang punya angkara kalo bukan Mamat Jawa yang perasan dier Warga Malaysia... Hahaha

Lu orang agak-agak aaa... sebab aper mangkuk Jawa sekor tu dok kejar semua NGO... sampaikan Empower pun kena? Hahaha... sebenarnya bukan sebab dana dari OSF ker aper-aper... tapi hanya kerana nak cover-up malu pasai orang dah kepoh abis dedahkan 1MDB.... Hahaha

Giler siot pasai nak cover up 1MDB... habis semua NGO lain yang kena siasat.... Hahaha... takpa... bodek la selagi boleh.... Hahaha.... Lagipun lu bukan warga Malaysia pun.... hahaha... warga chelop ja.... Iyer la... sebab itu hari berbangga dalam TV Indon sebagai orang Jawa totok....

Hahahaha....

Lawak siot lar....

Tapi takper.... PRU14 nanti UMNO tetap akan menang besar.... bukan sebab UMNO kuat... bukan sebab UMNO pergunalkan SPR... bukan sebab UMNO berjaya tipu PAS (memang pon dah lama kena tipu bulat-bulat).... Hahaha..... Tapi sebab semua parti Pembangkang memang bengap.....

Hahaha.... Bengap akan jadi makanan si Bijak la..... UMNO tak bijak tapi pandai gunakan peluang yang ada.... Hahahaha

Babai......

Oops.... Lu orang nak harapkan Dewata Raya ka nak selamatkan Malaysia? Nak hantar memorandum kepada Dewata Raya? Hahaha.... Mimpi la Dewata Raya nak tolong lu orang sumer... Bukan ader pekdah... lebih baik Dewata Raya jaga telo dier jer.... Sure masyuk elaun.... sure dapat semua "perks".... Dewata Raya yang dulu kaki kuda.... Selepasnya kaki lemau... Akan datang pulak kaki cover-up baek punya rembat.... Hahaha

Banzai....

1 comment:

  1. Aiik? Kau tak ingat ke Ops Lalang ni kawan baik lu sekarang ni Tun M yg ajorkan.. so kalau kau redho Tun M kau redho jugelah hasil tangan dia..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja