Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 June 2019

Kena Game


Apa agenda Mahathir Mohamed?

  1. Mahathir adalah seorang stategis. Jadi jangan terkejut kalu banyak benda yang dia buat lu orang rasa macam tak patut dia buat...
  2. Macam sekarang ni... ramai orang kata DAP sedang menguasai kerajaan.... walhal sebenarnya cara yang disusun oleh Mahathir ni la yang akan membunuh secara “once and for all” DAP
  3. Mahathir lantik Lim Guan Eng jadi Menteri Kewangan ... pasai dengan cara ni lah Lim Kit Siang dah takder modal nak bantai Kementerian Kewangan macam masa zaman dulu... sebab anak dia dah kat situ... dan anak dia adalah pembuat dasar... kalu tak betul KenKew, LGE la boleh dipersalahkan oleh Mahathir... dan secara otomatik DAP dah tak boleh nak bantah atau bangkang lebih-lebih pasai orang paling besar parti diorang ada kat kedudukan tu...
  4. Sames goes tu Kem Pertahanan dan Kem Pendidikan....  DAP nak komplen lebih pon dah tak boleh sebab depa dah duduk kat situ... sebagai Timbalan Menteri... hahaha... sekarang diorang sudah kantoi kena ikat... Liew Chin Tong dan Teo Nie Ching sudah kena main.... sudah kena game...
  5. Tony Phua... dulu bukan main tunjuk hebat.... la ni kalu apa-apa terjadi dalam KemKew, dia tak boleh nak bising sebab dia ada dalam tue...
  6. Sekarang ni ... yang memang kena game teruk adalah DAP.... second adalah AMANAH...
  7. PKR.... hahaha ... yang ini senang Mahathir nak kasik jahanam...  dia tau PKR ader dua kumpulan.... biler dier dah naikkan Azmin dan Latheefa Koya... lu ingat Mahathir bodoh ka??? Dier dah gamekan Anwar Ibrahim kat situ...
  8. Tengok macam mana Mahathir gamekan Fauziah.... kasik handle Lynas.... hahaha
  9. Waythamoorthy... lu ingat Mahathir bodoh ka letak mamat rasis ni jadi Menteri Perpaduan? Hahaha... Ini pon sudah kena game besar... Hindraf sudah masuk dalam sangkar...
  10. Bab gaji minima... ini satu lagi game yang Mahathir kenakan kepada DAP... bila mana Menteri Sumber Manusia sudah dapat pada DAP.... macam mana DAP nak kowtow... sure kantoi punya...
  11. Muhyiddin.... hahaha... yang ini tak boleh bagi sengat pon... bila dia kena game jadi Menteri Dalam Negeri.... Pendatang asing dan Imigresen puh sudah cukup untuk kantoikan Muhyiddin... belum lagi kalu Mahathir nak keluarkan dokumen berkait rapat dengan 1BestariNet...... Hahaha
  12. PAS dan UMNO... ini kacang ja bagi Mahathir.... dia kasik depa bertelagah sesama sendiri dalam parti... Mahathir sengaja biarkan sentimen dan pointing finger berlaku dalam dua parti ni... Apa lu ingat Mahathir nak gunakan Akta Hasutan, Akta OSA dan Akta ISA? betul ader yang dah takder... jadi biar la dua parti tue dijatuhkan hukum oleh media dan rakyat yang membawang.... 
  13. Lu jangan terkejut kalu dimasa terdekat ni akan ader ramai ajen-ajen perosak yang akan Mahathir susun...
  14. Kesimpulannya.... mimpi lah Anwar Ibrahim akan jadi PM8.... sama gak mimpi lah Abdul Hadi Awang untuk jadi PM8
  15. So... so siapa agaknya yang Mahathir sedang siapkan untuk menjadi PM8.... hahaha... yang itu gua akan publish dalam episod yang lain...

7 comments:

  1. woi, malap la petikan lu, gua tak leh baca. Kasi terang la sama dia...

    ReplyDelete
  2. Kalao DSAI nak kena game, bukan guna Koya. Gunakan Kak Wan sudah cukop.

    ReplyDelete
  3. kami tak tekejut sikit pung
    sapa matde dari pm4 dulu
    kami tak lupa

    dulu pakat maki hamun matde
    lani pakat kerumun

    hidup takda prinsip sendiri n tak sobar
    kesian

    ReplyDelete
  4. Woiii dah balik ke belum.. .. Susahnya nak bg tau.... Dah la...x yah... Benci betul la

    ReplyDelete
  5. Saya nak try teka bang..PM8 adalah....jengjengjeng..abg botak abg gondol..hehe

    ReplyDelete
  6. ini adalah tulisan dari pemikiran reaktif...maksud andaian dan pndgn dari perkara yg dah dan sdng berlaku...bukan satu pemikiran yg projektif...

    apa pun betul jugak pndgn di atas....ramai yg berpendapat mcm tu...tapi ramai juga yg berbeza pndgn.....

    ReplyDelete
  7. Anon 8:06 salah, Mat Over.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1