Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 August 2009

ISA Buat Blogger

Pergh...

Gua respek la sama UMNO/BN terutamanya kepada Hisyam auw-auw ....

Yer la... lepas nie laman blog gua nih mungkin tidak boleh dilayari lagi.. sebab Hisyam auw-auw akan melaksanakan satu betuk ISA kepadanya... no more access to this blog as this blog contains seditious, slanders, racial and religion issue.

Whoa.. lepas nie kita cuma boleh tengok laman blog ParpuKari, GOMO, RockyBru, KMU dan yang berkaitan rapat dengan UMNO/BN jer kerana blog mereka tidak ader hasutan, fitnah, isu bangsa dan agama..... terutama sekali blog Parpukari yang penuh dengan kata-kata nasihat yang muluk-muluk seperti fatwa Mufti Harus sana sini tue jer...

Artikel dalam blog Parpukari tidak ada yang berunsur fitnah... hasutan... isu bangsa dan agama yang melampau... yang ada cuma kata-kata hikmah daripada para pujangga... hahahaha

Hahahaha... sori la yer.. lepas nie (maybe dalam hujung tahun nih).. korang tak akan dapat melayari Malaysiakini, Malaysia-Today, Kedahlanie, Al Banjari Online, Penarik Beca, PinkTurtle dan ramai lagi.... sebab semua laman yang gua tuliskan nih penuh dengan fitnah, hasutan, isu agama dan perkauman... hahahaha

Baca Sini : Blog hasutan, senda agama akan disekat

p/s ... inilah taktik dan teknik paling bodoh yang mampu UMNO/BN buat... media alternatif nie kecik jer coverage dier.. berbanding dengan media milik UMNO/BN seperti MediaPrima dan lain-lain... TV dan Radio semua diorang dah conquer ...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1