Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 April 2010

Rozali Ismail, Syabas Dan Hulu Selangor

Apa kaitan aaa.. antara Rozali Ismail, Syabas dan Hulu Selangor .... hahaha... cuba korang cari sat.... setahu gua la... Rozali Ismail nih orang Hulu Selangor... antara Sg Dusun atau Gedangsa .... hahaha... Abang Din yang meniaga ayam kat Pasar Minggu/Malam (Sabtu) di Tg Malim tentu tau kaitan Rozali Ismail nih dengan Hulu Selangor... Apa khabar Abang Din oooi... hehehe

Abang Din Ayam nih memang orang UMNO... tapi gua baik ngan dier dan famili dier... ala.. takkan tak boleh baik kot ngan sesapa... itu isu lain.. hehehe... Satu masa dulu dier pernah citer yang Rozali Ismail nih pernah balik kampung naik helikopter... pergh... hebat.. hebat... memang melampau kayanyer mangkuk nih...

Yer la... dier kaya sebab dapat konsesi air .. dapat handle Puncak Niaga... lepas tue handle Syabas...... plak tue dapat secara silver platter.. tak perlu susah-susah... hehehe... untung dah tentu.. meniaga benda keperluan asas... mesti la kaya... harga air dier yang tentukan... suka dier la nak letak berapa.... hahaha...

Muhammad Mohd Taib bantu dier... yer la.. Muhammad Mohd Taib nih orang mana... Hulu Selangor la jugak kan... hahaha... hahaha.. Batang Kali tue rasanyer kat dalam Hulu Selangor lagi kan... ntah ler.. gua tak cek ngan peta... hahaha..

Apa-apa pon... Hulu Selangor nih bersempadan dengan Tg Malim.. jadi biasanyer diorang banyak berurusan kat Tg Malim... Nih musim pilihanraya P094 Hulu Selangor nih... sure jalan nak pi Gedangsa dan Sg Dusun kena turap balik nih... kawasan nih ramai orang berketurunan Jawa... hahaha... banyak duduk kat Felda... sekolah agama kat sini pon ramai bebudaknyer... hahaha....

Jadi... gua rasa la... sure Rozali Ismail akan turun sama bantu kempen kat Hulu Selangor nih... kalu dier tak bantu.. hahaha... nanti sure dier kena cantas kat Puncak Niaga dan Syabas... hahaha.. tentu dier taknak rugi kan... hahaha... Apa yang dier kena buat aaa...

Tentunya Puncak Niaga dan Syabas boleh bagi diskaun harga air bagi penduduk di Hulu Selangor... hahaha.. bukannyer rugi banyak pon... bagi free lagi la bagus... hahaha... tak pon .. paling cikai.. repair ler paip lama kat area Gedangsa tue.. dah berkarat dah... hahaha... Tue.. paip yang sambungkan Gedangsa dengan Behrang tue kasi repair ler...

Apa-apa pun.. kalu Rozali Ismail balik time nih guna helikopter... rasanyer la... sure kalah BN dalam PRK P094 Hulu Selangor... tambah plak kalu calon BN tue dari MIC.... sure ranap.... Macam la dah takder calon Melayu dah kat area tue... hahaha... UMNO tue kan ker rasis... sama gak ngan PERKOSA PERKASA ... hehehe... sure diorang tak puas hati ngan calon MIC...

Alamat kena sabotaj la jawabnyer... hahaha.... Rozali oh Rozali....

UPDATE: Nih gua nak bagi para penchachai mudah skit... sebab suruh depa cari bukti kata yang Rozali nih bukan orang Hulu Selangor... sampai kesudah takdernyer.... hahaha... siap kata gua belawok... sumer pasai diorang malas nak cari maklumat... hahaha... spesis takder tulang belakang... hahahaha


4 comments:

  1. dol tan sri rozali org daerah sabak mangkuk ko nie bangang xberagak lgsg sah sek tadika jer

    ReplyDelete
  2. Bhai Anonymous,

    Sila buktikan... ader proof ker?

    ReplyDelete
  3. kalau mcm tu ada bukti ke dia org hulu selangor? tanya dan berkata2 seperti org tiada otak. hehehehe :-D

    ReplyDelete
  4. Bhai/DeeDee Anonymous...

    Hahaha... lu memang lawak aaa... kemudahan internet ader tapi tak tau nak cari maklumat... memang la spesis kayu.... hahaha... sohih memang jenis penchacai UMNO... hahaha...

    Nih bukti yang lu nak... hahaha ... pi baca aaa.... hahaha


    http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Bapakterima600aduandaripadapenerokaFelda/Article/index_html

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1