Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 December 2010

Bersediakah Kita?

Bhai.. sori la.. lama tak update blog nih... rezeki kena gak cari ... kan...kan.. kan... hahaha.... cuma dalam proses mencari rezeki nih... gua jumpa ramai orang... dan macam-macam jenis manusia.. macam-macam ragam... dan macam-macam pegangan politiknya...

Dalam bisnes.. gua tak kesah kalu nak deal ngan orang UMNO ker.. MCA ker.. MIC ker... janji deal bisnes kena telus.. kalu bisnes asik mau keching sama gua... memang la kena hambat kalau tak kena maki ker... tak kira la yang kenching tue orang PAS ka.. PKR ka.. DAP ka....

Bukan gua tak biasa dalam bisnes nih kena kenching dek orang PAS dan PKR... dah banyak kali dah.. cuma orang DAP jer belum pernah kenching sama gua... orang UMNO, MCA dan MIC... memang lagi kerap kenching dalam bab bisnes ngan gua nih... hahaha

Sori aaa.. terlalut pasai bisnes kat sini... hehehe... aper yang gua nak citer nih adalah..... lu agak-agak la bhai... bersediakan kita kalu ditakdirkan Allah Azza Wajalla membuka hati Najib Razak untuk membubarkan Parlimen dan seterusnya mengadakan pilihanraya umum ke 13 nih dalam bulan Januari.... lu agak2... bersediakah kita?

Bersediakah kita? errr... gua rasa dan nampak macam tak bersedia jer... gerak gempur pon masih lagi buat sambil lewa... ceramah kelompok pon belum nak mula...

Wei... sentimen rakyat marhaen sekarang nih dah kembali aaaaa... kepada UMNO/BN..... Barisan Nasional sekarang nih tengah mantop... Pakatan Rakyat plak masih kucar kacir... bukan sebab BN yang kucar-kacirkan Pakatan Rakyat... tapi orang dalam PR sendirik yang buat kucar-kacir... pimpinan tue... semua jenis nak naik nama sendirik jer.. jenis giler glamer..

Tak kira la dalam mana-mana parti yang bersama dalam Pakatan Rakyat... orang PKR pon ramai yang jenis giler glamer... kat PAS pon ramai yang tikam menikam sesama sendirik... semua pasai nak glamer... DAP pon kena badi yang samer... hahaha...

Ini macam kalu.... nampak macam tak bersedia jer... macam mana nih...

Dan seperti ramalan gua... BN akan menang besar balik pada PRU13 .... tak percaya ka... hahaha... takper... takper..... dulu masa 1999 gua buat ramalan yang BN takkan tumbang... ternyata betul... dan tahun 2004.. gua kata BN menang besar pon betul gak... 2008 gua kata Selangor akan tumbang kepada Alternatif,.... pun terbukti betul.... hehehe

So.... tunggu jer la...

2 comments:

  1. lama x nmpk..?
    OT berlambak ke?
    hehehehe..

    ReplyDelete
  2. OT apa kebenda,dia bantai meniaga EMAS..hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja