Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 April 2017

Lelaki Haram Jadah

Bhai/DeeDee semua...

Ini masalah dah jadi kronik dalam masyarakat Melayu... maksiat, zina dan sumbang mahram dah jadi macam perkara normal... huhu... lepas ni mesti akan ader geng lebai sabitkan dengan kononnya gua melawan usul RUU 355... hahahaha

Paling gua sakit hati apabila yang kena pertuduhan dan hukuman hanya pada si perempuan jer... walhal kelahiran itu hasil dari kerja lahanat lelaki dan perempuan... Patut si lelaki yang membuntingkan perempuan tu juga dituduh bersubahat dibawah Kanun Keseksaan...

Patut lelaki jahanam si lahanat ni kena hukuman jugak yang kalu sabit kesalahan boleh kena hukuman mati mandatori...

Dalam RUU 355 pun takder klausa yang boleh menghukum lelaki lahanat bangsat ni... bukan tak boleh gunakan DNA dan RNA untuk semak siapa yang punya kerja...

Kan pakar DNA kita paling terbaek dalam dunia... dalam  pungkoq Saiful Bukhari pun depa boleh kesan DNA ... walaupun hanya ditusuk dengan plastik... huhuhu

Gampang la wei....

Huhuhu


4 comments:

  1. para penggubal hukum Islam mana dia dari amno pas pan pkr bersatu
    janagn asyek nak bahas saja
    kalau betoi cinta pada Islam nak jaga mertabat Islam
    pakat kumpoi ramai ramai duk bincang gubailah hukum hukum
    ynag ikut Al Quran n Hadith untuk umat Islam
    tengok rujukan dari kitab kitab ulama terdahulu
    jangan suka sangat nak rujuk kitab lodshit
    kalau penzina tu kapir n Islam macam mana nak uruskan
    kalau pencuri tu kapir n islam
    dan banyak lagi yang boleh diusahakan
    tengok depang mata jinayah makin bertambah
    ni duk kumpoi ramairamai bincang macammana nak kaya lagi
    memang siol la puakapuaka ni

    ReplyDelete
  2. Di zaman jahiliah, bayi2 perempuan yg dibunuh atau ditanam hidup2.
    Dizaman Nabi Musa, firaun memerintahkan bayi lelaki dibunuh.
    Sebagai bandingan di Malaysia, kedua dua, bayi lelaki mau pun bayi perempuan dibunuh, digugurkan atau di buang. Yg paling lemah dan yg langsung tak berdaya waima tidak berdosa sama sekali dimangsakan.
    Yg paling buruk dan jijik akhlaknya pulak dijunjong, disanjong dan dipertahankan.

    ReplyDelete
  3. Salah tu bai..cina keling pun banyak haruan makan anak ni. Cuma diorang lebih selesa sorokkan benda ni dari repot polis. Malu keluarga.... Kes rogol melibatkan pesalah dan mangsa bukan melayu pun ramai sangat, tapi kebanyakan setel bawah meja...kalau ada sangkutpun biasanya takde duit nak bayar gantirugi. Dah resmi kaum bertuhankan duit!
    RUU355 tak hadap kesalahan ni, bukan kerja mahkamah syariah. So mmg pun kau ni anti mahkamah syariah.....rasanya pasal kuat minum samsu beras kut...takut kena sebat ke? Bukan puak korang ke yang kata berzina dalam rumah sendiri takpe? Kau sokongkan benda ni. Hehehe bertaubatlah...tak pun masuk la AAA. Publish dan jawap la kalau ada telur. Kalau tak aku bagi nama baru...cipantapirtenukBABI

    P/s: tak payah nak DNA bagai. Tanya je la budak pompuan tu...kau dah tanya ke sebelum melolong? Pui

    ReplyDelete
  4. Pompuan tu pandai buat anak sendiri. Lepas tu dia tengok anak tu tak berkenan pulak dengan rupanya. Itu saja. Mana ada lelaki terlibat?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja