Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 July 2020

Eh ... Buat Apa Tue?

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha....

Dulu diorang bakor Utusan Malaysia...
La nih... nampak diorang bukan main teruja Utusan Malaysia hidup balik..

Hahaha...

Tak percaya... hahahaha...




5 comments:

  1. Dolu dolu lain skg laen

    Ingatan pada pengundi PN , senarai di bawah adalah calon calon yang petut dihukum PRU 15 nanti

    1. Gombak (LGBT/ Semburit)
    2. Ampang (Sokong Local Election)
    3. Temerloh (Liberal)
    4. Port Dickson (Pluralisma Agama)
    5. Kajang (Wakil Pluralisma)
    6. Matang Pauh (Wakil Pluralisma)
    7. Parit Buntar (Barua DAP/ Syiah)
    8. Kote Raja/Mat Sabu (Barua DAP/Syiah)
    9. Jerlun (Liberal / COMANGO gereja)
    10. Muar (Liberal/LGBT)
    11. Simpang Renggam (Liberal)
    12. Shah Alam (Barua DAP/ Liberal)
    13. Langkawi (Kalau sempat laahh..!!!)


    Bagi pengundi Pakatan Nasional dan pengundi atas pagar serta pengundi Mufakat Nasional maka Pengundi UMNO dan PAS sudah dikenalpasti di PRU nanti hukuman pada calon calon, ini bukan hukum makruh, sunat mengundi tapi hukumnya haram dan hukumnya

    "WAJIB SIMEN"

    Bilangan calon calon akan bertambah dari masa ke semasa. Haah siapa nak tambah silakan..!!


    Sekian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pemuja pluralisma dan mengakui kewujudan banyak agama di dunia kerana itu saya tak pernah mengatakan semua agama samadan menentang semua bentuk pengaraban bangsa ini yang menghalalkan pembunuhan dan kekacauan seperti bumi arab sekarang, di dalam ajaran arab bangang ada pembunuhan demi maruah yang menghalalkan pembunuhan bayi membunuh orang yang tak sependapat, jadi jangan jadi bangang arab di bumi melayu yang bertuah ini

      Delete
    2. Aku setuju sgt. Kita terus undi kaki2 korup makan rasuah. Depa semua kaya raya dan kita merempat mcm biasa ha ha ha..... Malu apa kan

      Delete
  2. tunggu tengok utusan ni nak jadi pembodek membabi buta tuli
    atau
    penegak keadilan

    Wahai orang-orang yang beriman, jadilah kamu orang yang benar-benar penegak keadilan, menjadi saksi karena Allah biar pun terhadap dirimu sendiri atau ibu bapa dan kaum kerabatmu. Jika ia kaya atau pun miskin, maka Allah lebih tahu kemaslahatannya.
    Maka janganlah kamu mengikuti hawa nafsu karena ingin menyimpang dari kebenaran.
    Dan jika kamu memutar balikkan (kata-kata) atau enggan menjadi saksi, maka sesungguhnya Allah adalah Maha Mengetahui segala apa yang kamu kerjakan.

    ini satu perintah dari Allah yang berat diamalkan oleh
    mansuia yang kurang iman

    apa kabar kp johor
    dengar kabar begegar orang jahat kat negeri tu
    moga dapat bertahan ngan ujian untuk tegak keadilan

    tumpaskan pemgkhianat dalaman di seluruh negara
    jnagan bagi muka

    ReplyDelete
  3. Dulu Amanat Hadi original. Skrg Amanat Hadi versi baru. Masa depan tengok siapa pula yg dimusuhi Hadi. Nabi mana yg ajar mcm ni?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1